آذربایجاناخبارایران

برگزاری مراسم رحلت پیامبر اکرم (ص) در حسینیه ایرانیان باکو

نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان گفت، جهان فعلی برای اصلاح جامعه بشری نیاز زیادی به اسلوب پیامبر اکرم (ص) دارد .
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، سید علی اکبر اجاق نژاد در مراسم رحلت رسول اکرم ( ص ) که شب گذشته ( دوشنبه ) در حسینیه ایرانیان مقیم باکو برگزار شد ، افزود: با وجود گذشت بیش از یک هزار و چهار صد سال از نبوت حضرت محمد ( ص ) و این همه پیشرفت های علمی و تکنولوژی ، شاهد افزایش بیش از پیش زشت ترین موارد اخلاقی در جامعه اروپا هستیم .
وی افزود: آن کسانی که سعی دارند در هر فرصتی به اسلام و مسلمانان طعنه بزنند٬ در برابر این بحران اخلاقی جامعه اروپا سکوت اختیار می کنند .
نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان خاطر نشان کرد ، خداوند متعال به حضرت محمد ( ص) نبوت را در شرایطی اعطا کرد که جامعه در عمیق ترین بحران اخلاقی به سر می برد .
سید علی اکبر اجاق نژاد افزود، در حال حاضر نیز شاهد جنایت های زیادی علیه مسلمانان به دست عناصری دست پروره و مزدوران آمریکا هستیم که همه این واقعیت نشان دهنده آن است که جامعه بشری با وجود پیشرفت های علمی و تکنولوژی از نظر اخلاقی و فرهنگی چندان هم پیشرفت نکرده است .
وی افزود: به همین دلیل اسلوب پیامبر اکرم ( ص) برای اصلاح جامعه بشری بیش از هر زمان دیگری از اهمیت خاص برخوردار است .
نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان گفت ، بنا بر این همه ما باید با شناخت شرایطی را که در آن به سر می بریم٬ وظیفه خود را مطابق آن تنظیم کنیم .
سید علی اکبر اجاق نژاد در ادامه سخنان به جزئیات روش پیامبر اسلام برای اصلاح جامعه پرداخت .
این مراسم با حضور جمعی از ایرانیان مقیم و ساکنان متدین باکو با مداحی داود علیزاده از مداحان برجسته اردبیلی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا