آذربایجاناخبارویژه

حاج آبگول سلیمان اف: از مقاومت دست برنخواهیم داشت!

زندانی اسلامگرا حاج آبگول سلیمان اف که هم اکنون در حبس بسر می برد مقاله ای را نوشته که خبرگزاری آزاد خبر با استناد به Abgulsuleymanov.com  این مقاله را منتشر نموده که به شرح ذیل است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، وی می نویسد در نگاه اول به اسلام  مشاهده می گردد که این دین الهی  پس از بوجود آمدن، همیشه تقابل خود با شرک و کفر را تاکنون ادامه داده است. از شروع دین اسلام با اینکه  بت پرستان با آن مقابله می نمودند هم اکنون نیز این عمل را دنیا پرستان در حال انجام دادن هستند. در آن زمان توسط بت پرستان بشریت در ظلم قرار داشت و این ظلم و ستم های امروزه نیز توسط دنیاپرستان در حال وقوع است. یکی از دلایل نزول قرآن کریم نیز برون رفت بشریت از ظلمت و قرار گرفتن آنها در روشنایی بوده است. همه به خوبی می دانند که قرآن کریم همه را به سوی علم ، پاک دامنی و راه راست دعوت نموده است.

خواسته های نفسانی  دنیا پرستان و بت پرستان باعث گردیده که آنها در مقابل این خواسته های خدایی ایستادگی نموده و مردم را در این امر محدود نمایند. حتی با دقت می توان  متوجه گردید که با  هزینه های بسیاری بالایی تلاش می کنند تا اینکه اسلام را تضیعف نمایند.

جواب اسلام به این چنینی افراد چنین بیان شده است: بدانید و آگاه باشید! صاحب دین اسلام هزینه های را که شما می کنید پوچ و بیهوده خواهد نمود و اسلام را پیروز خواهد نمود” چه شما خوشتان بیاید چه نه”

امروز دنیا تشنه عدالت  و خواهان اسلام ناب محمدی(ص) است. دنیا از حکومت های ظالم و از ظلمت خسته شده است. هم اکنون دنیا می داند و درک می کند که حکومت یک رژیم ظالم در یک شهر نخستین  اقدام آن ایجاد فساد خواهد بود. آنها تلاش می کنند که با ایجاد مراکز فساد و فحشاء ، فمارخانه ها و … مردم را به سمت ظلمت ببرند.  بشریت امروز به دنبال معنویت است، زندگی مادی آن را خسته نموده است و خواسته های خود را در قرآن کریم و در زندگی پیامبراسلام(ص) جستجومی کند.

چرا قرآن کریم را آتش می زنند؟  چرا کاریکاتور پیامبر(ص) را به تصویر می کشند؟  بخاطر اینکه بشریت رو به اسلام آورده است دنیا پرستان با دیدن این کار و از روی حسادت  کاریکاتور پیامبر(ص) را به تصویر کشیده و قرآن کریم را آتش می زنند.

قرآن در خطاب به آنها می گوید: آتش بگیرد ازخشم وغضب خود  این است جواب اسلام به شماها.

قبل از پیامبر اسلام (ص) مردم به دو بلاء و بدبختی بزرگی دچار شده بودند که یکی از آنها نادانی ودیگری فهم  و شعور آنها بود. پیامبر با دادن کتاب و تعلیم حکمت به آنها آنان را عالم و نفس های آنها را پاک نمود .رژیم های ظالم مانند خود در تلاش هستند تا مردم را نیز مانند خود به جهالت بکشانانند.

روزی یک شاه پهلوی برای جمع نمودن جوانان در اطراف خود دستور جمع نمودن جوانان ازشهرها و مناطق مختلف را داد که در نتیجه آن بسیاری از آنها در کاخ شاه جمع می گردند. شاه به وزیر خود دستور می دهد که یک سطل درست کن که در زیر آن سوراخی وجود داشته باشد در آن صورت ببینم که جوانان من را دوست دارند یا نه؟  وزیر دستور شاه  را اجرایی نموده و خطاب به شاه گفت که سطل فوق آماده است. جناب شاه دیگر چه فرمایشی دارید؟ شاه در جواب وزیرش می گوید که سطل های  را یک به یک به جوان های بدهید  تا از چاه آب کشیده و داخل حوض بریزند. جوانان به سرعت برای اجرای این دستور شاه آماده شدند. یکی از 100 جوانی که در آن جا وجود داشتند گفت: ما تا چه زمانی می توانیم این حوض را با آب پر نمائیم؟!  از زمین یک چوب برداشته و سوراخ که در زیر آن سطل بوجود آمده بود را گرفته و با این روش حوض را پر از آب نمود. پس از این ابتکار این جوان وزیر به شاه می گوید: عالحضرت ، این جوان را به کار گیرید، به عقل هیچ کسی نیامد ، همه مانند یک گوسفند سطل را پر کرده تا اینکه به حوض برسند اما تا رسیدن آنها به حوض آب سطلخالی می گردید.

شاه با خشم به وزیر خود نگاه  کرده و به وی گفت: وی را از کاخ بیرون رانده تا برود. به ما جوانان روشنفکر نه بلکه جوانان کودن لازم است.

حکومت های دیکتاتور و دنیاپرست انسان  را به دوزخ جهنم و حکومت اسلامی نیز انسان  را  بهشت خواهد برد. انسانهای دنیا پرست زندگی موقت را به زندگی ابدی ترجیح می دهند.  انسان های عاقل هیچ موقعی زندگی اخروی  خود را فدای زندگی موقت نخواهند نمود. سیاست اسلام به جزء اینکه انسان های را وارد بهشت نماید چیز دیگر ی نیست.

در حکومت های دنیوی هیچ گونه خیری در آنها وجود ندارد زیرا  وابستگی  این حکومت ها به دنیا، ثروت ، فرزند ، زینت و قدرت است. در حکومت اسلامی ایمان وعمل صالح از پایه های اساسی آن به حساب می آید. پس از آمدن دین اسلام  مردم رفتار خود را تغییر دادند و جاهلیت خود را نشان داد. بیش از حد نظرات و افکار مردم تغییر پیدا نمود. یعنی اینکه ابوجهل ها ، ابوسفیان ها و ابولهب ها  جای خود را به انسان های مانند  ابوذر ها و سلمان ها و …دادند. انشاالله روزی فرا خواهد رسید  که به جای ابوجهل ها ، ابوسفیان ها ، ابو لهب ها امروزی ابوذرها و سلمان های سر قدرت آمده و آنها فرار خواهند نمود.

این یک روندی است که از سال 1979 شروع شده است، رضا شاها ، بختیارها جای خود را به خمینی ها و خامنه ای ها داده و فرار نمودند.  زمانی بود اسامی عزیرانی را که بر زبان آوردم در زندان های شاه مورد آزار واذیت قرار می گرفتند. امروز  در بهترین حالت قرار دارند. حکومت 30 ساله در برابر حکومت 300 ساله قرار گرفته است.

نزدیک به 5 سال است که کشورهای مانند رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکا  نمی توانند سوریه را از بین ببرند. مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران می گویند که  شما نمی توانید بشار اسد  را از سر قدرت پایین آورید زیرا ایران قدرتمند و عزتمند خواستار این امر نیست. خداوند در قرآن کریم ، تورات و زبور وعده داده است که ما زمین را از ظالمان گرفته و به مستضعفان خواهیم داد. جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نمونه و سردمدار به حساب می آید.  بنده تمامی اسلامگراها را به  مقاومت و مقاوم بودن دعوت می نمایم . بیاید سخنان خود را به ظالمان دنیا بگوییم و تلاش خود را در این امر صورت دهیم.

همانطور که سید علی خامنه ای فرمودند: رژیم صهیونیستی پس از 25 سال دیگر بر روی کره زمین نخواهد بود.این سخن سخن یک شاعر نیست که بگویند مبالغه می نماید. این سخن یک سخن یک فرد سیاسی بابصیرت نیست. ما این سخن را بطور جدی قبول نموده و تا زمان اجرای این سخن از مقاومت خود دست بر نخواهیم برداشت! (انشالله) نصر من الله و فتح القریب.

با کمک خداوند پیروزی نزدیک است.

پروردگارا ، در ظهور امام زمان (عج) تعجیل بفرما!

پروردگارا ، قرآن را حاکم زمین بنما! پروردگارا، دشمنان اسلام را در دنیا ذلیل و در آخرت بر آنها عذاب شدید بیاور!

پروردگارا، به اسلام واقعی روز به روز عزت و قدرت عطاء گردان!

والسلام علیکم و علی  عبادی الصالحین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا