آذربایجاناخبار

وزارت آموزش وپرورش جمهوری آذربایجان لایحه جدیدی را برای تدوین قانون در زمینه تحصیل به مجلس ملی این کشور ارائه داده است

مجلس ملی جمهوری آذربایجان قبل از شروع سال تحصیلی جدید در زمینه لایحه ارائه شده از سوی وزارت آموزش و پرورش مورد بررسی قرار خواهد داد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از ترند، بختیار علیف معاون کمیته آموزش و پرورش مجلس ملی آذربایجان در این زمینه به خبرنگار ترند گفت: پس از ارائه لایحه از سوی وزارت آموزش وپرورش به این کمیته کارشناسان این امر در حال تحلیل و تجزیه آن هستند. هم اکنون نسخه اولیه این طرح آماده گردیده و پس از مذاکره بر سر این لایحه در کمیته آموزش و تحصیل مجلس ملی روند قانون گذاری آن در دستور کار صحن مجلس در پاییز سال جاری قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اصلاحات صورت گرفته در وزارت آموزش وپرورش برای آموزش تحصیل در مدارس گفت: براساس این اصلاحات ارائه شده از سوی وزارت آموزش وپرورش شرایط بسیار مطلوبی برای تحصیل در کشور حاکم خواهد شد.
وی یادآور شد در سال 2013 استراتژی ملی برای توسعه آموزش وپرورش به تصویب مجلس ملی رسیده بود که یکی از آن موضوع مدارس پیش دبستانی بود، امروز وزارت آموزش وپرورش در این زمینه کارهای بزرگی را انجام داده است بنابراین برای تقویت این کارها لازم بود تا قوانین محکم و اساسی در مجلس ملی به تصویب برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا