آذربایجانویژه

اعتراض حاجی آبگول سلیمان اف به روزنامه صهیونستی _فرانسوی شارلی هبدو

حاجی آبگول سلیمان اف  زندانی حجاب بیاننیه ای در خصوص اتفاقات اخیر در فرانسه صادر کرد. 

به گزاش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از سایت اسلام آذری .آذ،  در این بیانیه آمده است: اهانت به ساحت پیامبر اکرم در روزنامه شارلی هبدو فرانسه با کشیدن کاریکاتور اهانت آمیز باعث اعتراض مسلمانان  جهان اسلام شده است.

این بی عدالتی در مورد پیامبر مهربان اسلام در شهر باکو پایتخت جمهوری آذربایجان  و در زندان شماره 8 باعث ناراحتی اسلام گرایان و زندانیان حجاب شده و انزجار این محبوسین از این حرکت شده است. این  روحانی عالیقدر ،حاجی آبگول سلیمان اف، بی حرمتی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام را بشدت محکوم کرده وتاکید می کند که آذری هایی که به این بی حرمتی اعتراض کرده اند باعث افتخار جمهوری آذربایجان هستند.

وی در ادامه می افزاید که : خبر حادثه ی اتفاق افتاده در فرانسه و حقیقت یافتن این حادثه ما را تحت تاثیر قرار داد، و اعتراض به این حرکت روزنامه فرانسوی از سوی آذری ها باعث خوشحالی من و درک درست هموطنان آذری از این اتفاق است. این حرکت درست و بجا مردم آگاه جمهوری آذریایجان باعث سرافرازی ما می شود. من از تمامی برادران دینی خود بابت این آگاهی و مقابله با این حرکت های شوم تشکر می کنم و برای آنها از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت را خواستارم.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا