آذربایجاناخبارایران

هیئت رسانه ای گیلان از اماکن تاریخی جمهوری آذربایجان بازدید کرد

جمعی از خبرنگاران گیلانی در قالب یک هیئت رسانه ای با حضور در کشور آذربایجان از اماکن مذهبی، تاریخی و گردشگری شهر باکو بازدید کردند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، در راستای آشنایی با ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، تاریخی، مذهبی و گردشگری جمهوری آذربایجان و تقویت تعاملات رسانه ای میان دو کشور و همچنین بازدید اهالی رسانه گیلان با مجموعه سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو و چگونگی فعالیت آنها، هئيت رسانه ای از بندر مرزی آستارا متشکل از خبرنگاران خبرگزاری های مهر، شبستان و مدیر مسئول و سردبیر هفته نامه پیام آستارا و مدیر مسئول ماهنامه آفتاب آستارا از طریق مرز زمینی آستارای ایران و آستارای جمهوری آذربایجان وارد شهر باکو پایتخت این کشور ساحلی دریای خزر شدند.

این هئيت رسانه ای در بدو ورود به باکو با حضور در گلزار شهدای شهر باکو با نثار گل و قرائت فاتحه یاد جان باختگان حادثه ۲۰ ژانویه جمهوری آذربایجان را گرامی داشتند.

حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در جمهوری آذربایجان، بازدید از محل سفارت، رایزنی فرهنگی و کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در باکو، میدان پرچم، قلعه دختر، پارک ملی بولوار، منطقه تاریخی ایچری شهر در مرکز شهر باکو و زیارتگاه بی بی حکیمه خواهر امام رضا (علیه السلام) از جمله اماکنی بود که خبرنگاران گیلانی در آنها حضور یافتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا