آذربایجاناخبارایرانعمومی

همکاری های سازمان «سمت» و دانشگاه «خزر» جمهوری آذربایجان

در دیدار سیدرسول موسوی مشاور امور بین‌الملل سازمان «سمت» و رئیس هیأت مدیره و رئیس دانشگاه «خزر» کشور جمهوری آذربایجان، بر ادامه همکاری های این دو نهاد تأکید شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،سیدرسول موسوی، مشاور امور بین‌الملل سازمان «سمت»موسوی در جریان سفر به جمهوری آذربایجان با «هاملت عیسی خانلی»، مؤسس و رئیس هیأت مدیره دانشگاه خزر و «حسن نیک نفس» رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

در این گفتگوها دو طرف ضمن ابراز خرسندی از همکاری بین سازمان «سمت» و دانشگاه خزر، بر اجرای مفاد تفاهم نامه موجود تأکید نمودند.

هاملت عیسی خانلی با اشاره به ترجمه، چاپ و انتشار کتاب «آشنایی با ادیان بزرگ» از آثار سازمان مطالعه و تدوین (سمت) به زبان آذری توسط انتشارات دانشگاه خزر، از دکتر احمد احمدی رئیس سازمان «سمت» برای رونمایی رسمی کتاب مذکور و بازدید از دانشگاه خزر دعوت کرد.

دانشگاه خزر با ٢۵٠٠ دانشجو دارای چهار دانشکده علوم تربیتی، اقتصاد و مدیریت، علوم انسانی و اجتماعی و دانشکده مهندسی و علوم تجربی است که با سازمان «سمت» در زمینه تألیف آثار مشترک و ترجمه کتاب‌های «سمت» به زبان آذری، تفاهم‌نامه همکاری به امضا رسانده‌اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا