آذربایجاناخبارایران

ابراز خرسندی رئیس اداره مسلمانان قفقاز از برنامه های شبكه جهانی سحر

 به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ،حاج الله شکور پاشازاده رئیس اداره مسلمانان قفقاز و شیخ الاسلام جمهوری آذربایجان از رویکرد فرهنگی -اجتماعی سیمای آذری شبكه جهانی سحر ابراز خرسندی کرد.

وی روز چهارشنبه 23/02/1394 در دیدار با دکتر محمد اخگری معاون برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت : روابط دو کشور با توجه به اراده رؤسای جمهور، مسیر مثبتی را طی می کند و برنامه های شبکه سحر می تواند در این مسیر به تقویت مناسبات فیمابین کمک کند.

پاشازاده آمادگی اداره مسلمانان قفقاز برای همکاری با شبکه سحر جهت پربارتر شدن برنامه های این شبکه را اعلام نمود.

معاون برون مرزی صدا و سیما که برای یک سفر سه روزه در باکو به سر می برد نیز ضمن اعلام سیاست های جدید شبکه سحر از 24 ساعته شدن فعالیت های این شبکه در آینده نزدیک خبر داد و گفت : امیدواریم همواره با پخش برنامه های ویژه از ظرفیت های همکاری ایران و جمهوری آذربایجان از جمله در حوزه های كشاورزی، صنعتی و فرهنگی بتوانیم به تقویت روابط دو كشور کمک کنیم.

وی گفت برنامه های شبکه آذری سحر، در نزد مخاطبان آذری زبان در دو كشور از جذابیت بالایی برخوردار است و این امر مشوق ما برای 24 ساعته کردن پخش برنامه های شبکه بوده است.

اخگری در ادامه دیدارهای خود در باکو با التماس محمد اف قائم مقام وزارت ارتباطات و فناوری پیشرفته و رشاد نبی یف مدیر عامل شرکت آذر کاسموس ملاقات و پیرامون همکاری های فنی و رسانه ای دو کشور بحث و تبادل نظر نمود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا