اخباراردبیلایران

آیت الله عاملی : استکبار جهانی با تشکیل گروه‌های تکفیری در صدد از بین بردن بیداری اسلامی است

امام جمعه اردبیل گفت: استکبار جهانی با برپا کردن گروه‌های تروریستی و تکفیری تلاش می‌کند بیداری اسلامی به وجود آمده به برکت انقلاب اسلامی را خاموش کند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، آیت‌الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در دیدار با اهالی روستای حور شهرستان نمین اظهار داشت: استکبار جهانی با برپا کردن گروه‌های تروریستی و تکفیری تلاش می‌کند بیداری اسلامی به وجود آمده به برکت انقلاب اسلامی را خاموش کند.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با تبیین فلسفه ولایت فقیه بیان کرد: در جامعه اسلامی اگر ولایت فقیه نباشد دشمنان مفاهیم و ارزش‌های دینی و معنوی را به تاراج می‌برند و با ترفندهای و فتنه‌های مختلف در صدد تحریف در دین اسلام بر می‌آیند.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با اشاره به فیوضات و برکات این ماه مبارک گفت: ماه ضیافت الهی دستاوردها و برکات عظیمی برای مسلمانان دارد و باید از لحظه به لحظه این ماه مبارک استفاده کرده و بتوانیم در این ماه پرفیض برای آخرت خود توشه‌ای ذخیره کنیم.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: امروزه دشمنان سرمایه‌گذاری کلانی برای ترویج فرهنگ غرب در جامعه انجام داده‌اند و نیاز است برای مقابله با این توطئه‌های دشمنان مردم هوشیاری لازم را داشته باشند و با پایبندی به دین اسلام نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

آیت‌الله عاملی اظهار افزود: در ایام ماه مبارک رمضان باید حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از نیازمندان و فقرا انجام شود و تمامی احاد جامعه به این امر مهم توجه جدی داشته باشند تا بتوانیم زمینه‌ساز رفع نیازمندی‌های این قشر و بهره‌مندی هر چه بیشتر از فیوضات الهی باشیم.

در این آئین امام جمعه نمین نیز با اشاره به اقتدار و عظمت کنونی کشور اظهار کرد:‌ این عزت و امنیت را مدیون شهدا هستیم و باید تلاش کنیم با ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا در جامعه قدردان مجاهدت و ایثارگری‌های آنها باشیم.

حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت:‌ این ماه فرصتی برای تقرب و نزدیکی به خداوند بوده و باید مسلمانان تلاش کنند تا با انجام اعمال خداپسندانه و خیرخواهانه از برکات این ماه بهره لازم را ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا