آذربایجاناخبار

100 میلیون دلار هزینه بازی‌های همبستگی اسلامی در کشوری که به بهانه های واهی اسلامگرایان را بازداشت می کند!!

رحیم اف گفت: محل برگزاری بازی‌ها استادیوم المپیک شهر باکو خواهد بود که نیازمند بهترین تدابیر است و سعی خواهیم کرد هیچ بخشی در اجرا دچار تأخیر نشود.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، ” آزاد رحیم اف” وزیر ورزش و جوانان جمهوری آذربایجان روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی در خصوص برگزاری بازی‌‌های همبستگی اسلامی در این کشور ابراز داشته است: برنامه‌‌های اجرایی به صورت کامل برنامه ریزی و طرح ریزی شده و نزدیک به 60 کارشناس خارجی و نزدیک به 500 جوان آذربایجانی مسئولیت وظایفی که برای آنها انتخاب شده است را بر عهده گرفته‌اند؛ تنها مسئله مهم در خصوص این بازی‌‌ها، مراسم افتتاحیه و اختتامیه خواهد بود.
وی در خصوص چگونگی مراسم افتتاحیه و اختتامیه این بازی‌‌ها تصریح کرده است: محل برگزاری بازی‌‌ها استادیوم المپیک شهر باکو خواهد بود که نیازمند بهترین تدابیر برای برگزاری هرچه بهتر می‌‌باشد. برنامه‌‌های فرهنگی اجرا خواهد شد و سعی خواهیم کرد هیچ بخشی دچار تأخیر نشود.
رحیم اف با اشاره به تعداد شرکت کنندگان نیز بیان کرده است: حدود 4000 ورزشکار و 2000 نفر اشخاص فنی و هیئت‌‌های نماینده در این بازی های شرکت می‌‌کنند. در کل نزدیک به 6000 نفر در دهکده ورزشی حضور خواهند داشت.
به گفته وی، جمهموری آذربایجان برای برگزاری این بازی ها تخمیناً 100 میلیون دلار هزینه در نظر گرفته است که 60 میلیون دلار آن امسال هزینه شده است و الباقی در سال بعد استفاده خواهد شد.
گفتنی است، طبق اظهارات وزیر ورزش و جوانان آذربایجان، هزینه های لازم برای برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه بخش عظیمی از این مقدار بودجه تعلق یافته را به خود اختصاص می‌‌دهد.
نکته بسیار جالب و قابل تأمل این است که؛ دینداران و مسلمانان در جمهوری آذربایجان به بهانه‌‌های واهی دستگیر و زندانی می‌‌شوند در حالی که این کشور برای برگزاری بازی‌‌های همبستگی ” اسلامی” یک صد میلیون دلار هزینه می‌‌کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا