آذربایجاناخباراردبیلایران

بسیج دانشجویی اردبیل ؛هتاکی‌های نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان به ایران، بیانگر استیصال آنان است

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: یاوه‌گویی‌ها و هتاکی‌های تنی چند از نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان علیه دولت و ملت شریف ایران، نشان دهنده عجز و استیصال پارلمان جمهوری آذربایجان و نمایندگان بی‌کفایت آن در برابر اقتدار بی مثال جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل با صدور بیانیه ای یاوه گویی ها و هتاکی های تنی چند از نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان علیه دولت و ملت شریف ایران را محکوم کرد.

در این بیانیه اشاره به یاوه گویی ها و هتاکی های تنی چند از نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان علیه دولت و ملت شریف ایران آمده است: این گونه اظهارات گستاخانه که مسبوق به سابقه نیز بوده است، نشان دهنده عجز و استیصال پارلمان جمهوری آذربایجان و نمایندگان بی کفایت آن در برابر اقتدار بی مثال جمهوری اسلامی ایران است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در بیانیه خود می افزاید: به گواهی تاریخ، جمهوری اسلامی ایران در عرصه های حساس، همواره پشتیبان و مدافع جمهوری آذربایجان به ویژه در مسأله ی قره باغ بوده است و در آن مقطع بسیاری از فرماندهان نظامی ایران جهت انجام امور مستشاری به جمهوری آذربایجان اعزام شدند و کمک شایانی در راستای پایداری منطقه ای جمهوری آذربایجان انجام دادند.

این بیانیه می افزاید:به نظر می رسد این گونه اهانت ها و اظهارات سخیفانه در جهت خوش خدمتی به اربابان آمریکایی و صهیونیستی جمهوری آذربایجان صورت گرفته باشد و این ادعا را که جمهوری آذربایجان به حیاط خلوت اسرائیل تبدیل شده است ، بیش از پیش به واقعیت نزدیک می کند.

در ادامه این بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل اقدامات ایذایی جمهموری آذربایجان علیه شیعیان مظلوم کشورش را خاطر نشان کرده و می گوید: همکاری با سرویس های جاسوسی رژیم صهیونیستی در جریان ترور دانشمندان هسته ای ایران و پرواز پهباد جاسوسی آن رژیم مجعول از خاک جمهوری آذربایجان بر فراز ایران، نمونه هایی از خیانت های دولت جمهوری آذربایجان علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

در پایان این بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل(شهید علم الهدی) ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان علیه دولت و ملت ایران، بر نقش جدی دستگاه دیپلماسی کشور به منظور استیفای حقوق ملت ایران تأکید می نماید و به دولتمردان و نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان هشدار می دهد، از دنباله روی از سیاست های شکست خورده ی آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدانشان دست بردارند و از سرنوشت دولت های دیکتاتور منطقه که با شکست مفتضحانه مواجه شدند، درس عبرت بگیرند.

امضاکنندگان بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل به شرح زیر است:

*بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل
*بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر اردبیل
*بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان آزادگان نیر
*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نمین
*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نیر
*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد رضی
*بسیج دانشجویی آموزشکده فنی رازی اردبیل
*بسیج دانشجویی آموزشکده فنی فاطمه (س) اردبیل
*بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی نوین اردبیل
*بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی مقدس اردبیلی
*بسیج دانشجویی مرکز علمی -کاربردی جهاد کشاورزی اردبیل
*بسیج دانشجویی دانشکده فناوری های نوین نمین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا