آذربایجاناخبارایراننارداران

نمازگزاران تبریزی کشتار شیعیان نیجریه و نارداران جمهوری آذربایجان را محکوم کردند

نمازگزاران و مردم ولایتمدار تبریز در حمایت از شیعیان جمهوری آذربایجان و نیجریه پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی پرشوری را برگزار کردند.
 
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ،بعد از ظهر امروز نمازگزاران تبریز در حمایت از شیعیان جهان به ویژه شیعیان کشور نیجریه و جمهوری آذربایجان دست به راهپیمایی پرشوری از مقابل مصلی اعظم امام خمینی تبریز تا میدان ساعت پرداختند.
نماز گزارن تبریز با محکومیت کشتار شیعیان از سوی ارتش نیجریه و حمله به منزل  شیخ ابراهیم زکزاکی، خواستار پیگری مسؤولان یه ویژه دستگاه دیپلماسی کشور در توقف این جنایات بزرگ وهابی تکفیری شدند.
در این راهپیمایی ملت همیشه بیدار آذربایجان با سر دادن شعار های ضد آمریکایی، صهیونیستی از کشور جنایتکار و حامی کشتار بشریت اعلام انزجار و چهره کریه و زشت دولت استکباری آمریکا در حمایت از کشتار و جنایت در جهان را محکوم کردند.
همچنین نمازگزاران تبریز با سر دادن شعار های ضد وهابی و سلفی از دست داشتن جریان وهابیت به ویژه دولت آل سعود در جنایت علیه شیعیان در این شکور اعلام انزجار و وهابیت خبیث را در کشتار شیعیان محکوم نمودند.
در این راهپیمایی شعار های مرگ بر «آل سعود» سر داده شد تا دست های آلوده و جنایت کار دولت سعودی وهابی عربستان در کشتار مسلمانان به ویژه شیعیان در جهان برای همه هویدا و آشکار شود و بدانند که این دولت سعودی خادم دربار استکبار جهانی است.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین با محکوم کردن جنایات دولت جمهوری آذربایجان در کشتار مردم شیعه نارداران از دست داشتن وهابیت در این جنایات اعلام انزجار کردند و از دولت جمهوری آذربایجان خواستند تا خود را در بند وهابیت خبیث قرار ندهند.
نمازگزان تبریز با سر دادن شعار های «شیعیان نارداران بیز دن سلام اولسون سیزه» از مردم نارداران اعلام حمایت کردند و در بیانیه‌ای با محکوم کردن دولت آمریکا و رژیهم آل سعود در جنایت علیه شیعیان خواستار ورود دستگاه دیپلماسی به صورت فعال در بررسی این فاجعه شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا