آذربایجاناخبارایرانعمومی

نشست مشترک معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه و رییس سازمان مبارزه با فساد جمهوری آذربایجان

الفت در نشست با رییس سازمان مبارزه با فساد جمهوری آذربایجان از تلاش دستگاه قضایی کشورمان برای تضمین امنیت سرمایه گذاران خارجی خبر داد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،در این نشست بر توسعه همکاری های حقوقی و قضایی میان ایران و جمهوری آذربایجان تاکید شد.
الفت در این نشست با اشاره به تلاش دستگاه قضایی جمهوری آذربایجان برای مباره با فساد افزود: مقامات این کشور مرتب در چند سال گذشته بارها به ایران آمدند و تجارب خود را در زمینه مبارزه با فساد و پیشگیری از جرائم در اختیار ما گذاشتند.
وی گفت: ما هم تجربیات خوبی در مبارزه با مفاسد داریم که در اختیار مقامات قضایی جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.
الفت ادامه داد: تاکنون اسناد مهمی در حوزه قضایی میان ایران و جمهوری آذربایجان مبادله شده و در زمینه انتقال محکومان هم تعاملات خوبی میان دو کشور برقرار است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم قوه قضاییه افزود: استقلال جمهور آذربایجان مانع از وقوع جرائم سازمان یافته شده و موقعیت این کشور در منطقه و به خصوص برای ما ارزشمند است.
وی تاکید کرد: در این نشست پیام مهم قوه قضاییه مبنی بر تضمین امنیت سرمایه گذاری خارجی به مقامات قضایی جمهوری آذربایجان ابلاغ شد تا مشوق سرمایه گذاران جمهوری آذربایجان برای سرمایه گذاری در ایران باشند.
در ادامه این نشست کامران علی اف رییس سازمان مبارزه با فساد جمهوری آذربایجان گفت : به قصد امضای یادداشت تفاهم همکاری قضایی دو کشور به ایران آمدیم.
وی گفت: همکاری های تخصصی خوبی در حوزه قضایی میان دو کشور شکل گرفته است و اراده خوبی برای مبارزه با مفاسد در هر دو کشور وجود دارد.
کامران علی اف تاکید کرد: ایران تجارب خوبی در حوزه مبارزه با فساد دارد که مبادله آنها قطعا به کاهش مفاسد کمک می کند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا