آذربایجاناخبارعمومی

رهبر جنبش روشنفکران جمهوری آذربایجان؛تنها وحدت مسلمانان می تواند به وحشی گری رژیم صهیونیستی پایان دهد

­الدنیز قلی اف، رهبر جنبش روشنفکران جمهوری آذربایجان ضمن تاکید بر ضرورت برگزاری تظاهرات روز قدس گفت تنها وحدت مسلمانان می تواند به وحشی گری رژیم صهیونیستی پایان دهد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی « وطن اوغروندا » ، الدنیز قلی اف گفت : « جنبش انتفاضه فلسطینی ها ، بی حیایی و ریاکاری و وحشی گری اسراییل را که با ایدئولوژی صهیونیسم اداره می شود، به تمامی دنیا نشان داد. »
رهبر جنبش روشنفکران جمهوری آذربایجان افزود : « بمباران مناطق مسکونی فلسطینی ها ، نقطه اوج بی حیایی و دیوانگی اسراییل است. حتی فاشست ها نیز مناطق مسکونی را تا این حد بمباران نمی کردند. اسراییل براساس اصل « هرطور بخواهم زندگی می کنم» موجودیت دارد که این اصل نیز متعلق به دیوانگان است.»
الدنیز قلی اف افزود : « جهان اسلام باید بیدار شود. تنها راه حل این قبیل مشکلات، وحدت است. مرحوم امام خمینی (ره) مسلمانان را به وحدت دعوت کرده بود و در همان زمان اسراییل از این فراخوان امام خمینی (ره) به واهمه افتاد. »
الدنیز قلی اف افزود : « ما وحشی گری جدایی طلبان ارمنی در قره باغ را نیز شاهد بوده ایم و شاید هیچ کس به خوبی ما نداند که فلسطینی ها چه دردهایی را متحمل می شوند. به همین خاطر ما باید با فلسطینی ها همبستگی داشته باشیم. مسلمانان باید برادر هم باشند. سازمان همکاری اسلامی به قدر کافی به این موضوعات نمی پردازد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا