آذربایجاناخبار

مهربان علیوا از سوی آکادمی پزشکی رژیم صهیونیستی دکترای افتخاری دریافت نمود

بانوی اول جمهوری آذربایجان و رئیس بنیاد خیریه حیدر علیف به دلیل کمک در جهت توسعه روابط آکادمی سلامت و همچنین تلاش در جهت روابط دو کشور در زمینه سلامت از سوی آکادمی پزشکی رژیم صهیونیستی نشان دکترای افتخاری دریافت نمود.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آذرتاج،در تاریخ 7 سپتامبر در مرکز انکولوژی باکو دیداری میان هیئت اعزامی از پزشکان رژیم صهیونیستی به سرپرستی رومان باراک با جمعی از پزشکان و مقامات دولتی آذربایجان برپا گردید.
در این دیدار که از سوی مرکز ملی سرطان باکو تدارک دیده شده بود دوطرف با طرح دیدگاه های یکدیگر از تلاش های مهربان علیوا در جهت خدمات مختلف در مورد توسعه روابط آکادمی سلامت تقدیر و تشکر نمودند.
همچنین در این مراسم عابید شریف اف معاون نخست وزیر آذربایجان با تشریح همکاریهای دو جانبه میان جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی گفت: بهبود و افزایش روابط میان دو دولت بسیار ضروری به نظر می رسد و با تلاش دوطرف به این هدف دست پیدا خواهیم نمود.
در ضمن در پایان رومان باراک با تشریح اهداف سفر خود به آذربایجان با تشکر از دولت این کشور از فعالیت های مهربان علیوا تقدیر نموده و دکترای افتخاری مرکز پزشکی خوریف در حیفا را به وی اعطا نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا