آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

منجلاب ایجاد شده از سوی حاکمیت در جمهوری آذربایجان

فعال رسانه ای باکو: برای دستگیر کردن انسان ها در جمهوری آذربایجان نیازی به دلیل حقوقی وجود ندارد!

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، قربان محمدوف، فعال رسانه ای و سیاسی ظاهرا مخالف رژیم علی اف گفت: برای دستگیر کردن انسان ها در جمهوری آذربایجان نیازی به دلیل حقوقی وجود ندارد!

قربان محمدوف، گرداننده کانال “آذری فریدوم” در پاسخ به سوال ها و کنایه های کسانی که می پرسند “ارسطون عروجلو، مامور پیشین سازمان امنیت و رییس مرکز تحقیقاتی شرق – غرب چطور از آمریکا به باکو بازگشته است و چرا دستگیر نشده است؟”، ادعا کرد که علت دستگیر نشدن ارسطون عروجلو، عدم فعالیت سیاسی و ادعا نداشتن برای به دست گرفتن حاکمیت توسط ارسطون عروجلو است و از آنجا که او فقط به عنوان “کارشناس” سخن می گوید و حتی در گذشته نیز در زمانی که در باکو حضور داشت، سخنان کارشناسی تند و تیزی در انتقاد از مشکلات موجود در جمهوری آذربایجان بیان می کرد، دلیلی برای حبس او وجود ندارد و نمی توانند او را دستگیر کنند!

قربان محمدوف در عین حال گفت: اگر بخواهند و اگر قادر باشند، می توانند در جیب ارسطون عروجلو هم قدری مواد مخدر بگذارند یا او را نیز با یک پلیس یا با یک زن مواجه و دستگیر کنند. اما، قادر به این کار نیستند!

قربان محمدوف افزود: ارسطون عروجلو حرفی نمی زند که به الهام علی اف و زنش ( مهربان پاشایوا) بربخورد و به همین خاطر دستگیر نمی شود. هرکس در جمهوری آذربایجان به الهام علی اف و زنش کاری نداشته باشد، می تواند هر کاری بکند و هر حرفی بزند!

گفتنی است ارسطون عروجلو پس از سال ها فرار به آمریکا اخیرا به باکو بازگشته و حتی با ینی مساوات نیز مصاحبه کرده است!

قربان محمدوف در خصوص الهام اسماعیل، مامور پیشین سازمان امنیت باکو و “تحلیلگر کنونی امور امنیتی در رسانه های باکو” نیز گفت: این سوال مطرح می شد که چرا الهام اسماعیل اینطور بی ناموسی می کند و از عاملان جنایت پرونده ترتر (دستگیری بی دلیل و شکنجه وحشیانه و قتل شمار زیادی از نظامیان جمهوری آذربایجان) حمایت می کند. اکنون معلوم می شود که حاکمیت از سال 2016 برای جاویدان اسماعیل اف، فرزند الهام اسماعیل اف پرونده فساد مالی باز کرده بوده است و مفاسد مالی او را تحت نظر داشته و الهام اسماعیل اف نیز برای اینکه حاکمیت به فرزندش کاری نداشته باشد، این بی ناموسی ها را می کرده است تا به فرزندش کاری نداشته باشند!»

این ها فقط نمونه های کوچکی از منجلاب ایجاد شده توسط مافیای حاکمیت در جمهوری آذربایجان است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا