آذربایجاناخبارعمومی

ممنوعیت پخش اذان از مسجد توسط رییس پلیس منطقه قازاخ

به گفته هئیت امنای مسجد امام زمان(عج)رییس پلیس منطقه قازاخ پخش اذان از مسجد را ممنوع اعلام کرده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه اینترنتی هدف۱۴.آذ،میرجعفر حسین زاده از اهالی منطقه قازاخ و عضو هئیت امنای مسجد امام زمان(عج) در مصاحبه با خبرنگار این سایت گفت:عدالت علی اف رییس پلیس منطقه قازاخ با احضار بنده به قرارگاه پلیس در تاریخ ۸فوریه عنوان کرد :شما از این پس حق پخش اذان از بلندگوی مسجدرا ندارید همچنین وی به دلیل این که بیشتر اهالی منطقه اهل تسنن بوده و عده ای قلیلی نیز از  آنها به سوی وهابیت گرایش پیدا کرده اند خواستار جمع آوری نماد شمشیر حضرت علی(ع) بر روی درب مسجد گردید.

حسین زاده در ادامه می افزاید: این فشارها و سخت گیرها تنها به سوی شیعیان صورت می گیرد و برای مذاهب دیگر هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی گفت: آنها براین باورند که ما شیعیان منطقه به جمهوری اسلامی ایران وابستگی داریم پس بنابراین به همین دلیل ما را به نوعی دست خوانده ایران می دانند ولی این چنین نیست ما مسلمان و شیعه هستیم به همین دلیل به عنوان وظیفه دینی خود به دستورات اسلامی پایبند بوده و به آن عمل می کنیم.

وی در پایان عنوان نموده بنده بدون هیچ گونه جرمی به مدت ۷الی ۸ساعت در قرارگاه پلیس مورد بازجویی قرار گرفتم و از من به اجبار تعهد گرفته شد که دیگر فعالیتی در مسجد نداشته باشم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا