آخرین اخبارآذربایجاناخباراردبیلایرانعمومیقره باغ

مشارکت گروه های هنری و معماری استان اردبیل در مرمت آثار تاریخی جمهوری آذربایجان

استاندار اردبیل گفت: هماهنگی های لازم برای حضور گروه های هنرمند استان در بحث مرمت آثار تاریخی جمهوری آذربایجان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، اکبر بهنام جو در حاشیه دیدار با بهمن حسین پور مسئول ویژه پیگیری مسائل مرتبط با جمهوری آذربایجان در نهاد ریاست جمهوری که از طرف دکتر واعظی، به عنوان مسئول راه اندازی گروه مشورتی و برنامه ریزی در این خصوص انتخاب شده، افزود: این نشست در سلسله پیگیری های مرتبط با ارتباط با جمهوری آذربایجان و حضور مهندسان، کارآفرینان، پیمانکاران و فروشندگان مصالح ساختمانی استان و گروه های هنرمند در بحث مرمت آثار تاریخی در جمهوری آذربایجان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این نشست نسبت به راه اندازی نمایشگاه مصالح ساختمانی ، هدایت پیمانکاران و کارآفرینان در قالب تیمی با حضور اتاق بازرگانی استان اردبیل در اسرع وقت اعلام آمادگی شد.

استاندار اردبیل افزود: این برنامه ها مورد تایید قرار گرفت و قرار شد در جلساتی که در این خصوص برگزار می شود، از استان اردبیل هم دعوت شده و این برنامه ها را در راستای بیشتر کردن روابط ایران و آذربایجان انجام دهیم.

وی اظهار کرد: در این نشست نقطه نظرات و آمادگی استان و همچنین گزارشی از دیدار با سفیر جمهوری آذربایجان در تهران ارائه شد.

بهنام جو افزود: بحث و گفتگو در خصوص پروژه های مشترک بین اردبیل و آذربایجان از دیگر موضوعات مطرح در این نشست بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا