اخباراردبیلروسیه

مسئولین ما باید در محاکم بین المللی جهت اخذ خسارت های مادی و معنوی قربانیان مظلوم تروریسم، طرح دعوی نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در خطبه های این هفته نماز جمعه بمناسبت هفته دولت از اقدامات خوب دولت محترم تجلیل کرد.

حضرت آیت الله عاملی طرح تحول سلامت را در تاریخ بهداشت و درمان بی نظیر توصیف کرد و گفت: پرداخت فقط 5 درصد صورتحساب بیمارستان، خدمت بسیار بزرگی به ملت بزرگ مخصوصاً قشر آسیب پذیر است. راه اندازی کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی در استان با تعرفه حداکثر 3600 تومان اوج توفیق در سیستم درمانی کشور است.

وی همچنین مهار آبهای مرزی و مدیریت مصرف آب کشاورزی و پایان دادن به مذاکرات هسته ای را از کارهای خوب دولت دانست.

وی حضور وزراء در استانها به مناسبت های مختلف را از دیگر توفیقات دولت دانست و با مغتنم شمردن حضور وزیر شایسته و موفق کار در استان و در مصلی و ارائه گزارش عملکرد دولت، از وی که از فرزندان و مفاخر استان است خواست عنایت خاصی به استان داشته باشند.

وی با تشکر از ایشان بخاطر تصمیم خاصی که نسبت به خلخال گرفته اند از ایشان خواست در قراردادن شهرستان گرمی در منطقه آزاد، از تلاش خود دریغ ننمایند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها با یادآوری روز 8 شهریور و شهادت شهیدان رجایی و باهنر در چنین روزی که به روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است، گفت: در جهان معاصر در عرصه مبارزه با تروریسم جای جانی و قربانی عوض شده است و سردمدار اصلی تروریسم یعنی آمریکا مدعی خسارت از قربانیان تروریسم شده و قصد دارد قربانیان تروریسم را پای محاکمه و پرداخت خسارت بکشاند.

وی با بیان اینکه آمریکا اخیرا با ادعای قربانی شدن جمعی از آمریکایی ها بدست ایران، دو میلیارد دلار از دارایی بلوکه شده ایران بر میدارد گفت: آنها در برابر خسارت ادعایی اقدام می کنند ولی مسئولین ما در برابر خسارات و ضررهای قطعی آمریکا اقدامی انجام نمی دهند.

وی در این خصوص به شهادت 250 انسان بی گناه که در هواپیمای مسافرتی ایران توسط ناو آمریکایی به شهادت رسیدند و به قربانیان سلاحهای شیمیایی عراق که اخیرا آمریکا اعلام کرد این سلاحها توسط آمریکا در اختیار صدام قرارگرفته بود و قربانیان 28 مرداد و به 17 هزار شهید ترور و همچنین شهدای هسته ای اشاره کرد و گفت: مسئولین ما باید در محاکم بین المللی جهت اخذ خسارت های مادی و معنوی این قربانیان مظلوم، طرح دعوی نمایند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان در انتهاء با اشاره به شهادت 5 هزار انسان بی گناه که با دستور آمریکا و اجرای دولت وهابی عربستان صورت گرفت، گفت: این روزها رئیس جمهور آمریکا مدام از خطر ایران صحبت می کند اما با 5 هزار جنایت، عربستان سعودی در نزد آنها دولت بسیار شایسته و بی خطر است!

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا