آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانترکیهعمومی

محکوم کردن ترور شهید فخری‌زاده از سوی رئیس جمهور ترکیه

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در گفتگوی تلفنی با حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان ترور شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، رئیس جمهور ترکیه در  گفت و گوی تلفنی با رئیس جمهور، با تسلیت شهادت دانشمند ایرانی شهید محسن فخری زاده به دولت، ملت ایران و خانواده آن شهید، این اقدام تروریستی را بشدت محکوم کرد و گفت: بی تردید  این حمله تروریستی، صلح و آرامش منطقه ما را هدف قرار داده است.

رجب طیب اردوغان با ابراز امیدواری به اینکه عاملان این جنایت هر چه زودتر شناسایی و به دست عدالت سپرده شوند، گفت: امیدوارم امیدها و نقشه های محافل سیاهی که می خواهند منطقه ما رابه بی ثباتی بکشانند نقش بر آب شود.

 رئیس جمهور ترکیه با اشاره به شرایط جدید بین المللی و آغاز دوره جدید در دولت آمریکا، گفت: امیدوارم در دوره دولت جدید آمریکا، ذهنیت مبنتی بر تهدید و تحریم جای خود را به گفت و گو و همکاری و تعامل با کشورها بدهد.

اردوغان در ادامه با تاکید بر ضرورت توسعه و تعمیق بیش از پیش روابط ایران و ترکیه تاکید کرد که اجرا و عملیاتی شدن سریع مصوبات و توافقات شورای عالی همکاری های راهبردی دو کشور را از نزدیک پیگیری می کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا