ایران

« محراب نور » برای مخاطبان آذری سحر

مجموعه مستند «محراب نور » که به تازگی در سیمای آذری تولید شده است به معرفی مراکز قرآنی مناطق آذری نشین ایران خواهد پرداخت.

مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از شبستان، پخش مجموعه مستند ” محراب نور ” کاری از امیر شعبانی زاده از سیمای آذری این شبکه از شنبه 2 شهریور برای مخاطبان آذری زبان آغاز شده است. شعبانی زاده از ” محراب نور ” گفت وتوضیح داد: این مستند که با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل تولید شده است به معرفی موسسات قرآنی سطح این سه استان می پردازد. وی در مورد این مستند افزود: در این مستند 20 قسمتی به معرفی فعالیت های موسسات قرآنی واقع در مناطق آذری زبان پرداخته ایم و از کیفیت و نحوه آموزش در این پایگاه های قرآنی و مخاطبان این موسسات صحبت کرده ایم.

تهیه کننده ” محراب نور ” خاطرنشان کرد: این مستند بر اساس متنی از ضیابخش صدیقی تولید شده است که او به عنوان گوینده نیز در این پروژه همکاری داشته است. تصویربرداری و صدابرداری این کار بر عهده امیر شعبانی زاده بوده است. مستند گزارشی ” محراب نور ” که در 20 قسمت برای سیمای آذری شبکه جهانی سحر تولید شده است و از شنبه 2 شهریور از ساعت 22:45 به وقت تهران به مدت 15 دقیقه برای علاقمندان به موضوعاتی از این قبیل به روی آنتن خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا