آخرین اخبارآذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومی

ماجرای به تله انداختن مامور سازمان امنیت ارمنستان توسط پرستوی «جانانه» جمهوری آذربایجان

پرستوی «جانانه» سازمان امنیت دولتی جمهوری آذربایجان چگونه مامور سازمان امنیت ارمنستان را در فضای مجازی در تله انداخت؟

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، شبکه تلویزیون اجتماعی (ای.تی.وی.) جمهوری آذربایجان مستندی را که با همکاری سازمان امنیت این کشور در خصوص جاذبه گری و تله گذاشتن با استفاده از ماموران زن برای عوامل امنیتی ارمنستان تولید شده است، منتشر کرد. در این مستند، ماموران سازمان امنیت جمهوری آذربایجان گفتند که از طریق جاذبه گری و برقراری ارتباط با آرتور آروستامیان، مامور سازمان امنیت ارمنستان که در فضای مجازی با ارتباط گیری با شهروندان جمهوری آذربایجان در خصوص اوضاع سیاسی و اجتماعی و نظامی و امنیتی این کشور اطلاعات جمع آوری می کرد، او را به تله “جانانه”، از ماموران مونث سرویس امنیت دولتی انداختند و او را شناسایی کردند.

زنی که از طرف سرویس امنیت دولتی با ایجاد پروفایل “جانانه” در شبکه های اجتماعی، با آرتور آروستامیان وارد گفتگو و معاشقه شده و نهایتا اطلاعات فردی و سازمانی وی را کشف کرده است، گفت طوری صمیمیت و اعتماد او را که با نام های یاشار و سارمات ( یا.شار4434 / یا.سار4434 / سارمات و….) در شبکه های اجتماعی فعال بود، جلب کردم که نهایتا برایم نوشت که مامور سازمان امنیت ارمنستان است و حتی برای اینکه این ادعای خود را اثبات کند عکس خود و همچنین عکسی از خود در یکی از همایش های سازمان امنیت ملی ارمنستان را که پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان نیز در آن سخنرانی کرده بود، برایم ارسال کرد. او می خواست که در روسیه با همدیگر دیدار کنیم! سایر ماموران سرویس امنیت دولتی نیز در این مستند برای اثبات حرفه ای گری خود، از تحقیقات و بررسی های خود در خصوص “سارمات” یا آرتور آروستامیان، مامور سازمان امنیت ارمنستان سخن گفتند و افزودند که در تحقیقات همه جانبه شان مشخص شد او متولد شهر گنجه در سال 1971 بوده است و به زبان آذربایجانی کاملا مسلط است و ماموران سرویس امنیت دولتی توانستند اعضای خانواده او را نیز شناسایی کنند.

سرویس امنیت دولتی در این مستند مدعی شد که این عملیات شناسایی آرتور آروستامیان نشان داد که ادعاهای سازمان امنیت ارمنستان مبنی بر اشراف کامل اطلاعاتی بر جمهوری آذربایجان که قبل از جنگ دوم قره باغ ابراز می شد، در حدی نبوده است که مانع از پیروزی و برتری جمهوری آذربایجان در مقابل ارمنستان شود و اکنون نیز جمهوری آذربایجان هم از نظر اشراف اطلاعاتی و هم از نظر برتری نظامی بر ارمنستان غلبه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا