آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

قدردانی دبیر مرکز بهاییان جمهوری آذربایجان از دولت باکو

دبیر مرکز تشکیلات ضاله بهایی در باکو ضمن انتقاد از دستگیری جاسوسان بهایی در ایران از شرایط مناسب برای فعالیت بهاییان در جمهوری آذربایجان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، «رمضان عسگرلی» در گفتگو با سایت «قاینار اینفو» جمهوری آذربایجان گفت: «مگر می شود تمامی اعضای جامعه اقلیت بزرگی به تعداد 350 هزار نفر که تاریخ 200 ساله دارد، جاسوس باشند؟!! تنها گناه آنها در ایران بهایی بودنشان است و وارد کردن چنین اتهامی چیزی جز خفه کردن آزادی وجدان و ناهنجاری نیست.»

دبیر مرکز تشکیلات بهایی در جمهوری آذربایجان همچنین از دولت و کمیته دولتی امور دینی جمهوری آذربایجان بخاطر فراهم کردن شرایط پیشرفت «جوامع دینی از جمله بهاییت» در این کشور تشکر کرد!

دبیر مرکز تشکیلات بهایی در باکو همچنین «طاهره قره العین» را که در تشکیلات بهایی به عنوان نخستین زن کشف حجاب کننده ستوده می شود، به عنوان الگویی برای زنان آزاده ترسیم و بهاییت را «دین جدید» پس از اسلام توصیف کرده و بطور مفصل درباره به اصطلاح ظهور این دین در ایران و نخجوان و تبریز و مراکز مقدس آن در حیفا و عکا در سرزمین های اشغالی سخن گفته است.

برغم سرکوب و ایجاد شرایط خفقان برای تشیع که مذهب اکثریت قاطع مردم جمهوری آذربایجان است، فعالان فرقه های ضاله نظیر وهابی ها و بهایی ها و سایر فرقه های انحرافی از شرایط ایجاد شده برایشان در جمهوری آذربایجان ابراز رضایت می کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا