اخباراردبیلویژه

قدردانی آیت ا… عاملی از سخنان وزیر دفاع جمهوری آذربایجان

آیت ا… عاملی از سخنان ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان که در جمع سربازان جبهه قره باغ گفته ما فقط با تقویت اعتقادات معنوی و مذهبی قادر به بازپس گیری قره باغ هستیم تجلیل کرد و آن را بارقه امید برای برگداندن قره باغ دانست.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، آیت ا…  سید حسن عاملی  در خطبه دوم نماز جمعه این هفته استان با اشاره به سخنان رئیس ستاد ارتش آمریکا که گفته تجزیه تنها راه حل عراق است گفت: این سخن دقیقا بیانگر مقصد بسیار شوم آمریکایی ها از تحرکات آنها در منطقه خاورمیانه است و دقیقا بخاطر رسیدن به این مقصد شوم می گویند ایران نباید در عراق و سوریه حضور داشته باشد و ایران باید سیاسیت منطقه ای خود را تغییر دهد.

 وی افزود: اگر حضور مستشاری  ایران در عراق و سوریه نبود، این دو کشور قطعا تا به حال تجزیه شده بودند.وی ادامه داد: راهکار آنها در تجزیه کشور ها بالابردن تلفات از طرفین درگیری و رضایت از سر ناچاری آنها به تجزیه است. همچنانکه در سودان بعد از کشته شدن دو میلیون نفر با سلاحهای اسرائیلی آنها را به تجزیه سودان وادار کردند و فردای تجزیه سودان، اسرائیل در سودان جنوبی پایگاه نظامی برپا کرد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به انتقال ارمنی های سوریه به قره باغ اشغال شده که به معنی نقض حاکمیت و تمامیت ارضی آذربایجان است، ضرورت جدایی قره باغ از آذربایجان را از برنامه های قطعی آمریکا و اروپا دانست.

وی از وزیر دفاع آذربایجان که اخیرا در جمع سربازان جبهه قره باغ گفته ما فقط با تقویت اعتقادات معنوی و مذهبی قادر به بازپس گیری قره باغ هستیم تجلیل کرد و آن را بارقه امید برای برگداندن قره باغ دانست.

امام جمعه اردبیل باتقدیر از سخنان اخبر وزیر دفاع جمهور آذربایجان افزود : ذاکر حسن اف این سخنان را در یک مملکتی ایراد کرده است که دشمنان اسلام و غرب هر روز به بهانه ای و با همکاری دولتمردان آذری با  به راه انداختن انواع و اقسام برنامه های ضد دینی  مانند مسابقات  یوروویژن، انتخاب ملکه زیبایی که آن را نیز با تغییر نام به اسم انتخاب دختر متمدن می خواهند قباهت این عمل را در بین مردم مومن آذربایجان کم کنند و یا اخیراً  حضور مردان  با شورتک  که با دعوت و فراخوان در شبکه های اجتماعی رخ داده است افزودند آیا تا بحال مملکتی با عریان شدن و رواج مسائل جنسی پیشرفت کرده است؟و آیا این ها نشانه تمدن است؟

ایشان در ادامه با اشاره به اولین دوره مسابقات المپیک اروپایی در باکو  و مراسم افتتاحیه این بازی ها که در آن به ازای اجرای یک موسیقی توسط خواننده آمریکایی و پرداخت دو میلیون دلار به وی  انجام افزودند: ما هیچ گلایه ای در خصوص هزینه های این مراسم و علی الخصوص  هزینه این خواننده نداریم چرا که از سرمایه مملکت خود خرج می کنند  ولی این جای بسی تعجب دارد که یک خواننده آمریکایی  در یک کشور اسلامی یک برنامه ای اجرا کند که تماماً  ضد دین بوده و به مقدسات دینی  توهین کند؟!!!!!!!!

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا