اخبارترکیه

قتل فجیع نوزاد سه ماهه و پدربزرگش به دست تک تیراندازهای ارتش ترکیه

نوزاد سه ماهه کرد ترکیه به همراه پدربزرگش در کوچه های محله سور شهر جزیره ترکیه مورد اصابت گلوله تک تیراندازهای ارتش ترکیه قرار گرفته و کشته شدند.
 
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از CNNturk، درگیری نظامیان پ.ک.ک و ارتش ترکیه در شهر جزیره شدت گرفته و با شدت گرفتن این درگیری ها شهروندان عادی آماج این حملات قرار گرفته اند. در این راستا “میرای اینچه” 3 ماهه به همراه “رمضان اینجه” پدر بزرگ 73 ساله اش در درگیری های ارتش و نظامیان پ.ک.ک مورد هدف گلوله ارتش ترکیه قرار گرفته و جان خود را از دست داده اند.
CNNturk در تشریح جزئیات این قتل بی رحمانه در جزیره نوشت: در محله سور شهر جزیره با افزایش درگیری ها در کوچه “سوکانالی” مردم اقدام به ترک خانه های خود کرده بودند که در ساعت 22:45 به وقت محلی آنکارا میرای اینچه که در آغوش مادر خود بود از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. نوزاد که به شدت زخمی شده بود به دلیل وجود سنگرها و خندق های موجود در محله نتوانسته به بیمارستان منتقل شود و در دم جان باخته است. رقیه اینجه خاله 42 ساله و رمضان اینچه پدربزرگ 73 ساله این نوزاد 3 ماهه که برای آوردن آمبولانس وارد محله سور شده بودند بر اساس اظهارات شاهدان از پشت هدف تیراندازی قرار می گیرند که در این تیراندازی هر دو مورد اصابت گلوله قرار می گیرند که با انتقال به بیمارستان علی رغم تمام تلاش پزشکان، رمضان اینجه جان خود را از دست می دهد و رقیه اینجه نیز در بخش مراقبت های ویژه بستری می شود. بر اساس اطلاعات به دست آمده حال وی وخیم گزارش شده است.
لازم به ذکر است مرال دانیش بشتاش، معاون حزب دموکراتیک خلق ها در اظهاراتی با اشاره به کشته شدن این نوزاد 3 ماهه گفت: با شاهدان ماجرا دیدار کردیم، این نوزاد 3 ماهه از جانب تک تیراندازهای حکومتی مورد هدف قرار گرفته است. جزئیات ماجرا را بصورت کامل می دانیم. پس از مورد اصابت قرار گرفتن این نوزاد با اوژانس تماس گرفته شده و پلیس در این بین اعلام می کند که آنان با در دست داشتن پرچم سفید می توانند به بیرون بیایند. پدر بزرگ وی نوزاد زخمی را در آغوش گرفته و به سمت اوژانس می برد که در راه باز از جانب تک تیراندازها مورد هدف قرار می گیرند و پدر بزرگ نیز به همراه نوه به قتل می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا