آذربایجاناخبارروسیهعمومی

فضاسازی رسانه ای باکو برای متقاعد کردن مسکو به تحویل سردبیر نشریه «صدای تالش»به این کشور

جمهوری آذربایجان فضاسازی رسانه ای را برای متقاعد کردن روسیه به تحویل سردبیر نشریه «صدای تالش»Tolişi Sədo به باکو تشدید کرد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،روزنامه «ینی مساوات»در گزارشی مفصل تحت عنوان «استرداد فخرالدین عباس زاده به جمهوری آذربایجان دیر می شود» ، سخنان شماری از نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی باکو را در انتقاد از روسیه به علت تحویل ندادن سردبیر نشریه «صدای تالش» به باکو منتشر کرد.

فضایل آقامالی، نماینده مجلس و رییس حزب « آناوطن» روسیه را به علت تحویل ندادن سردبیر نشریه صدای تالش به باکو، به رفتار غیرصادقانه با جمهوری آذربایجان متهم کرد و گفت: از فخرالدین عباس زاده به عنوان ابزار فشار بر جمهوری آذربایجان استفاده می شود.

الچین میرزا بیگلو، از اعضای ارشد حزب به اصطلاح « جبهه خلق آذربایجان یکپارچه » نیز گفت : « فخرالدین عباس زاده هیچ گونه امکان تاثیرگذاری بر افکار عمومی جمهوری آذربایجان ندارد و تالش ها که بخشی از جمهوری آذربایجان هستند، به این شخص “نه” گفته اند.»

الچین میرزابیگلو از اینکه فعالان تالش توانسته اند در روسیه شماری رسانه تالش زبان دایر کنند، به شدت انتقاد کرد و آن را تهدیدی برای تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان دانست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا