آذربایجاناخبار

انار قاسملی : مشکل اصلی حاج محس صمداو، عدم دسترسی به اخبار روز می باشد.

مشکل اساسی حاج محسن صمداف بی اطلاعی وی از اخبار روز می باشد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از اسلامین سسی، سایت اسلامین سسی مصاحبه ای با انار قاسملی وکیل  رئیس حزب اسلام آذربایجان که در زندان قوبستان حبس شده است انجام داده که به شرح ذیل می باشد:

حاج محسن صمداف از نظر روحیه و سلامتی در چه وضعی قرار دارد. ؟

دیروز در نهایت پس از تلاش های مکرر توانستم  با حاج محسن صمد اف دیدار کنم ، مکان  عمومی که وی  در  آنجا هستند  وضع مناسبی ندارد  واین وضع  در سلامتی او تاثیرات منفی در بر دارد . در حال حاضر حل عمومی وی و  سلامتی ایشان  متوسط می باشد. مشکل اصلی او بی اطلاع ماندن او  از اخبار روز می باشد، موکل من در آنجا به هیچ روزنامه ای دسترسی ندارد و اتقاقاتی که در کشور و جهان به وقوع می پیوندد هیچ اطلاعی ندارد. ایشان  به جز با همسر خود با هیچ کسی دیگری نمی تواند تلفنی صحبت کند و شکایت اساسی او در این دو مورد می باشد . این زندان  ،زندان  بسیار بدی است و افرادی که دارای مشکلات سختی هستند در این زندان   نگهداری می شوند . در این حبس خانه  بخشی وجود دارد که در آن فقط درطول روز یک ساعت حق بیرون آمدن از سلول را دارند.

رئیس حزب اسلام چه پیامی از زندان برای مردم  داشتند ؟

او برای تمامی دوستان و مسلمانان سلام رساند و این پیام را رساندند که  برقراری عدالت یک چیز واجبی است و در این رابطه هر یک از هم وطنان ما مسئولیتی دارد. در این زمان سازمانهای  بین الملی برای بازدید به این حبس خانه مراجعه می کنند  وبا  محبوسین سیاسی در این کشور مصاحبه  می کنند و مشاهده می کنند که روز به روز بر تعداد زندانیان سیاسی این کشور افزوده می شود . پس از تبریک پیشاپیش عید نوروز به هم وطنان و مسلمانان و تسلیت ایام فاطمیه ،وی از مسلمانان خواست که برای  حفظ احترام حضرت فاطمه زهرا (س)  در این ایام کوتاهی نکنند. سپس در ادامه به  نوبه ی خود  این ایام را به امام زمان (عج) و تمام مسلمانان جهان تسلیت عرض کرده و اعلام داشتند که  انشاا… نسیم بهاری برای مردم ما خوش باشد و این بهانه ای است از سوی خداوند برای بیدار کردن فطرت های ما.  با دعای امام زمان انشا ا… تمام مشکلات ما حل گردد ، به خصوص  مشکل قره باغ .

پرونده ایشان  در دادگاه عالی در چه وضعی می باشد. ؟

ما تلاش می کنیم که او را از زندان قوبستان منتقل کنیم و سپس تلاش می کنیم که پرونده او را در دادگاه عالی پیگیری کنیم ، اما ما می دانیم که این کارها نتیجه  نخواهد داد . در دادگاه اروپا پرونده حاج محسن نسبت به قبل پیشرفت کرده است  و ما این امر را پیگیری می کنیم . و تلاش بسیاری می کنیم و  منتظر هستیم که در آینده چه نتیجه ای بدست بیاید.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا