آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومیقره باغ

طرح رژیم صهیونیستی برای کیبوتس سازی در قره باغ

رژیم صهیونیستی طرح ساخت "کیبوتس" ها ( مزارع اشتراکی به سبک این رژیم) در قره باغ را به باکو ارائه داده است.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز به نقل از ریپورت، جورج دیک، سفیر نامشروع رژیم جنایتکار صهیونیستی در باکو که مقامات جمهوری آذربایجان را تهی از هر گونه فکر و اندیشه برای بازسازی قره باغ قلمداد می کند و سعی دارد نحوه بازسازی قره باغ را به دولت و رییس جمهور آذربایجان آموزش دهد، به خبرگزاری ریپورت این کشور گفت طرح ایجاد “کیبوتس” ها در قره باغ را به جمهوری آذربایجان داده ایم.
نماینده ماجراجوی رژیم صهیونیستی در باکو گفت: « آماده ایم به تمامی طرح هایی که جمهوری آذربایجان از ما برای حضور در آنها درخواست می کند، ارمغان خود را ببخشیم.»
جورج دیک، مدیریت منابع آبی، کشاورزی، منابع انرژی احیاء شونده، بهداشت و درمان و “شهرهای هوشمند” را از جمله طرح های مورد نظر رژیم صهیونیستی در قره باغ ذکر کرد.
سفیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر حضور شرکت های صهیونیستی در طرح های بازسازی در حال اجرا در قره باغ، از ارائه طرح هایی برای ایجاد کیبوتس ها به دولت جمهوری آذربایجان خبر داد.
جورج دیک گفت دامداری در زنگیلان، طرح های تامین آب و انرژی در آق دام و سایر مناطق از جمله این طرح ها هستند.
به نظر می رسد، جورج دیک برای پیشبرد مقاصد خود در جمهوری آذربایجان از رسانه های این کشور به عنوان “ابزاری در اختیار” استفاده می کند.
در همین حال، در اوج بحران و درگیری نظامی میان روسیه و اوکراین، روزنامه ینی مساوات، در مطلبی تحت عنوان اینکه “آیا گنبد آهنین ( سامانه هوایی رژیم صهیونیستی) از کیف دفاع می کند؟”، به تبلیغ غیرمستقیم تسلیحات ساخت رژیم صهیونیستی پرداخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا