آذربایجاناخبار

شهروند آذری: همسرم با همدستی خواهر زنم با دخترانم به سوریه گریخته اند.

شهروند آذری در مصاحبه با سایت های آذری عنوان کرد که همسر و فرزندانم توسط خواهر زنم فریب خورده و به سوریه رفته اند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آخار.آذ، شهروند آذری گفت که همسرم،فرزندانم، خواهر زن و شوهرش بهمراه مادرزنم به سوریه رفته اند.گفتنی است که برادرزن این شهروند آذری سال ها است که به سوریه در گروههای تکفیری در حال جنگ علیه دولت سوریه است.

 بستگان این شهروند آذری نیز برای پیوستن به برادرزنش به سوریه رفته اند .وی  در ادامه بیان کرد که تا جایی که اطلاع دارم در تاریخ 23 دسامبر 2014 از طریق مرز بالا کندی از کشورجمهوری آذربایجان خارج شده اند.

برادران زنم چندین سال است که در سوریه علیه بشار اسد می جنگند و هنوز در شوک از دست دادن خانواده  هستم. من در 18 آوریل 2013 برای کارکردن به روسیه رفته بودم و از آنجا برای خانواده ام پول می فرستادم و در تاریخ 27 دسامبر از روسیه بازگشته ام و مادرم این قضایا را برای من توضیح داد لازم به ذکر است که بنده 3 فرزند دارم که دختر بزرگم 15 ساله،دختر کوچکم 12 ساله و تک پسرم 13 ساله هستند.

چند سال پیش ، قبل اول از همه برادر زن بزرگم  برای پیوستن به گروهک داعش به سوریه رفت سپس برادر  دیگرش را نیز برای همراه کردن خود به سوریه کشاند.

طبق قانون تا زمانی که پدر و شوهر اجازه ندهد همسر و فرزندان اجازه خارج شدن از کشور را ندارند و من نیز به خانواده ام چنین اجازه ای را نداده ام و من نمی دانم آنها چطور از کشور خارج شده اند.  جالب است که زمانی که من برای کارکردن به روسیه رفته بودم هیچ یک از اعضای خانواده ام گذرنامه نداشتند.

از روستای ما بیش از بیست نفر به سوریه رفته اند که برادران زنم نیز جزء همین نفرات هستند که توسط دوستانشان در ترکیه و بخصوص یکی از خواهر زنم که در ترکیه زندگی می کند فریب خورده و به سوریه فرستاده می شوند.

انتهای پیام/د

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا