آذربایجاناخبارقره باغ

شهادت؛ تنها راه آزادی قره باغ

مصاحبه سایت اسلامین سسی با حاج الهام حاجی اف رئیس کمیته لنکران حزب اسلام آذربایجان.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از اسلامین سسی،  سایت اسلامین سسی مصاحبه ای  با حاج الهام حاجی اف رئیس کمیته لنکران حزب اسلام آذربایجان داده که مشروح آن به شرح ذیل می باشد:

–         لطفا نظر خود را در خصوص آخرین تغییرات صورت گرفته در فعالیتهای کمیته لنکران را بفرمایید:

کمیته ما دو و نیم سال است که تاسیس شده است. در این مدت کوتاه کار کمی انجام نداده ایم. هیئت مدیره ایجاد شده است. شورای بانوان تشکیل شده است. ریاست تشکیلات جوانان تعیین شده و وظایف و اختیارات هرکسی مشخص شده است.

جلسات هفتگی ما بطور منظم برگزار شده و آخرین مواضع سیاسی حزب مورد بحث قرار می گیرد.

لازم بذکر است که کمیته ما در 28 آوریل تاسیس شده است. به همین خاطر گزارش تمامی کارها در 28 هر ماه به ریاست کمیته ابلاغ می شود. برخی توصیه ها و ابلاغیه هایی نیز از سوی هیئت رهبری حزب به ما ارسال می شود. مثلا در روزقدس امسال بیانیه صادر کردیم. در این بیانیه ضمن همبستگی با مسلمانان فلسطین ، جنایات غزه را محکوم کردیم.

–         شما بعنوان رئیس کمیته لنکران در خصوص امور آموزشی و تبلیغاتی انجام گرفته در رایون چه کارهایی انجام می دهید؟

در این زمینه واکنشهای سریع اعضای ما نتیجه مثبت خود را هرلحظه آشکار می کند. مثلا در خصوص موضوعات وطن پرستی و ارزش های ملی – معنوی در بین مردم بطور دائم سخنرانی می کنیم. مردم را به صبر دعوت می کنیم. حوادث اخیر که در جبهه ها اتفاق افتاد ما را نیز همانند مردم ناراحت کرد. اعضای کمیته در مراسمات دفن شهدا شرکت می کردند.

ما در قالب تمامی روحانیون لنکران موضع خود را در این خصوص نیز اعلام داشتیم. ما هم به نوبه خود در محل قرارگاه حزب جمع شده و بیانیه صادر کردیم. بیانیه ما در برخی از رسانه ها نیز منتشر شد. بنظر ما راه آزادی قره باغ فقط از طریق جنگ میسر است و این راه ، راه شهادت است.

–         لطفا در خصوص برنامه های آتی کمیته و وظایف پیش رو صحبت کنید.

ما درصدد تقویت جایگاه حزب در رایون و آمادگی برای حضور فعال در انتخابات آینده هستیم. از دیگر اهداف ما افزایش تعداد شعبه های حزب در روستاها می باشد.

در حال حاضر در 4 روستا شعبه های ما فعال هستند. رئیس این تشکلها نیز تعیین شده اند. آنها در راستای خط سیاسی حزب فعالیت می کنند. در حال برنامه ریزی برای تشکیل شعبه در 5 روستای دیگر نیز هستیم. روسای شعبه ها بطور متمادی در جلسات کمیته رایون شرکت کرده و برنامه های خود را ابلاغ می کنند.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا