آذربایجاناخبارایران

شعبه ای از شرکت تولید دارو ایران در باکو آغاز به کار خواهد کرد

مسئولان شرکت تولید دارو ایران طی یک ماه آینده، به آذربایجان سفر می کنند که طی آن مقدمات توزیع و همچنین اجرای قرارداد فاز اول تولید دارو در آذربایجان انجام خواهد گرفت.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از آپا،  عباس کبریایی زاده رئیس هیأت مدیره سازمان تامین اجتماعی و رئیس صنعت دارو سازی ایران روز گذشته طی مصاحبه ای با خبرگزاری آپا اعلام کرده است: شعبه درمانی سازمان تأمین اجتماعی ایران در باکو آغاز به فعالیت خواهد کرد.

وی بیان داشته است: مسئولان شرکت تولید دارو ایران طی یک ماه آینده، به آذربایجان سفر می کنند که طی آن مقدمات توزیع و همچنین اجرای قرارداد فاز اول تولید دارو در آذربایجان نیز انجام خواهد گرفت.

رئیس صنعت دارو سازی ایران تصریح کرده است: هفته گذشته، مدیر نمایندگی شرکت دارو پخش ایران در باکو تعیین شده است. به زودی قطعه زمینی به منظور محل احداث کارخانه تولید دارو نیز برای این امر اختصاص داده خواهد شد و طبق قرارداد، ما فعالیت خود را با بسته بندی و توزیع دارو آغاز خواهیم کرد، و فعالیت تولیدی نیز در آینده ای نزدیک شروع خواهد شد.

کبریایی زاده ضمن اشاره به امضای قرارداد بین ایران و روسیه در این حوزه و تولید دارو بین دو کشور نیز خاطر نشان کرد: ابتدا تولید دو دارو در کشور روسیه را آغاز خواهیم کرد و سپس این عدد را تا پایان سال به 4 خواهیم رساند به طوری که تا اواخر سال جاری 4 نوع دارو در این کشور نیز به مرحله تولید خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا