آذربایجاناخبار

بازداشت شهروند آذری پس از بازگشت از سوریه

شهروند آذری که برای جنگ به سوریه رفته بود پس از بازگشت از جنگ سوریه بازداشت شد.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از  سایت publika.az/  این فرد که نادر علی خانف   نام دارد از منطقه خاچماز شهر خودات پس از بازگشت به آذربایجان توسط پلیس بازداشت شد .

او به دلیل پیوستن به نیروهای مبارز خارجی متهم شده است . نادر علی خانف که به سوریه رفته بود به گروه تروریستی  داعش پیوسته بود .

شایان ذکر است که نادر علی خانف در هفته گذشته   در مصاحبه  با خبر نگار ما که به  منطقه بلغستان  عازم شده بود  این اتهام ها را تکذیب و شایعه اعلام کرده بود. وی در ادامه افزود: من 6 ماه با همسر در ترکیه زندگی کرده ام . من در خانه فردی که او را می شناختم زندگی کردم و در مغازه پدر او کار کرده ام . وپس از گذشت 2 ماه از کار کردن در آنجا راضی نشدم و به خانه برگشتم و در هنگام ورود به کشور پلیس در این خصوص  با من صحبت کرد و من نیز پاسخ دادم .

نادر علی خانف  حضور خود در سوریه را تکذیب می کند ولی مادر و برادر در خصوص این موضوع به سازمان ها مربوطه گزارش داده اند . لازم به ذکر است که  هنگام خروج وی به همراه برادر خود  هیچ گونه اطلاعی از محل رفتن خود به مادرشان نداده اند . برادر نادر علی خانف ، سرخان علی خانف نیز می گویند در سوریه حضور داشته است . ولی نادر این را تکذیب می کند و او می گوید که نمی داند برادرش کجا رفته است.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا