آذربایجاناخبارایران

محدودیت های ایجاد شده در مرز جمهوری اسلامی با جمهوری آذربایجان دلیل سیاسی ندارد

محسن پاک آیین از تلاش‌های وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان برای آزادی سریع دیپلمات ایرانی بازداشت شده در جمهوری آذربایجان تشکر کرد و افزود: امیدواریم این گونه مشکلات در آینده تکرار نشود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،به نقل از مساوات، محسن پاک آیین سفیر کشورمان در جمهوری آذربایجان در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود ضمن ارائه توضیحاتی در مورد دلایل محدودیت های ایجاد شده در مرز های جمهوری آذربایجان و کشورمان از برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک مرزداری های دو کشور در ماه دسامبر سال جاری میلادی خبر داد.

محسن پاک آیین دلیل وضع محدودیت در وزن کامیون های باری که از طریق مرز جلفا بین جمهوری آذربایجان و ایران تردد می‌کنند را کهنه و فرسوده بودن پل مرزی این منطقه اعلام کرد و گفت: مقرر شده است اجلاس کمیسیون مشترک مرزداری های جمهوری آذربایجان و ایران در باکو برگزار شود و در این اجلاس تصمیم نهایی برای برطرف شدن مشکلات موجود در مرز های دو کشور اتخاذ گردد.

پاک آیین همچنین از تلاش‌های وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان برای آزادی سریع دیپلمات ایرانی بازداشت شده در جمهوری آذربایجان تشکر کرد و افزود: امیدواریم این گونه مشکلات در آینده تکرار نشود.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا