آذربایجاناخبار

الچین مناف اف : اگر به ما اجازه دهند این تجمع عظیم خواهد شد .

همان طوری که بیان شد برای برگزرای تجمع حزب اسلام به فرمانداری شهر باکو برای کسب  مجوز مراجعه کردیم که متاسفانه به درخواست ما برای تجمع گسترده جواب رد دادند . و مانند گذشته ما نتواتنستیم تجمع حزب  اسلام را برگزار کنیم و این طبیعی است که این تجمع برگزار نشود .

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از رسانه های آذری الچین ماف اف در این باره صاحبه ای انجام داده که مشروح آن به شرح ذیل  می باشد. 

الچنین مناف اف جانشین حاج محسن صمد او در حزب اسلام

او در اینباره چنین خبر داد که این برای چندمین بار است که این بی عدالتی اتفاق می افتد و این چندمین بار است که به ما اجازه نمی دهند که تجمع برگزار کنیم و نسبت به این عمل اینها که به عده ای اجازه داده  وبه ما اجازه برگزاری تجمع را نمی دهند جای سوال باقی مانده است. و برای برگزار نشدن این تجمع بهانه های مختلفی را می آورند .

از حاکمیت برای این کار بسیار ناراحت هستیم .

الچین مناف اف: دلیل این اجازه ندادن را از طرف حاکمیت نمی دانیم و این کار را سازمانی به سازمانی دیگر پاس می دهد و ظاهرا از این کارهای چنین به نظر می رسد که آنها خواستار عدم برگزاری تجمع توسط حزب هستند ،اما در هیچ جای قانون برای این کار آنها مجوزی وجود ندارد .حزب ما تا حالا هیچ کار غیر قانونی انجام نداده است و ما از این کار حاکمیت ناراحت هستیم وبرای این کار آنها برنامه ریزی خواهیم کرد .

الچین مناف اف : اجازه ندادن به ما برای برگزاری تجمع با راه و روشهای مختلف مانع می شوند و راه و روش منطقی و قانونی برای این کار خود ندارند . اما همچنان ما بر این کار خود پافشاری می کنیم .و تا زمانی که به حق خود نرسیم به بی عدالتی ها این حاکمیت اعتراض خواهیم کرد . و برای آزادی خاک وطنمان اعتراض خواهیم کرد و آزادی محبوسین را خواستاریم و همیشه در تمام تجمعات این اعتراض خود را نشان خواهیم داد و به عنوان یک شهروند خواستار دریافت حق شهروندی هستیم و ما برای برگزاری تجمعات مشتاق نیستیم بلکه هدف ما رساندن حرفهایمان به گوش مردم و حاکمیت است .

الچین مناف اف :و ما برای دست یافتن به این هدف خود به ارگانها و ادارات بالاتر نامه نگاری کردیم و پیگیر این موضوع هستیم وما خواستار همکاری با سایر گروهای اسلامی و غیره هستیم تا با مشارکت همدیگر برای این کار به یک تصمیم واحدی برسیم . و در این اعتراضها انسانهای اسلام گرای زیادی شرکت خواهند کرد اما آنها با بهانه های مختلفی ازجمله بدلیل اینکه ما خواستار تجمع 10 هزار نفری شدیم آنها اینگونه بیان کردند که ما توانایی کنترل چنین تجمع را نداریم پس به شما اجازه نخواهیم داد .

او همچنین در آخر درباره کارهای که برای محبوسین انجام داده اند گزارشی را داد و خاطر نشان کرد که ما برای آزادی محبوسین اسلام گرا ازجمله حاج محسن صمد او و سایر محبوسین سیاسی که بدون دلیل به زندان افتاده اند اعتراض خواهیم کرد . 

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا