آذربایجانایرانگرجستان

سفر هیأت پارلمانی ایران به آذربایجان و گرجستان

رئیس هیأت ویژه پارلمانی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی‌ مجلس، از سفر این هیأت به دو کشور آذربایجان و گرجستان در هفته آینده خبر داد و گفت: این هیأت ضمن دیدار با مقامات این کشورها، از سفارتخانه‌های ایران بازدید می‌کند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز، جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خانه ملت، از سفر هیأت سه نفره پارلمانی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی‌ مجلس به دو کشور آذربایجان و گرجستان خبر داد و گفت:  در این هیأت پارلمانی علاوه بر من، احمد شوهانی و ابراهیم آقامحمدی نیز حضور دارند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اعلام اینکه هیأت پارلمانی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی‌ مجلس در روز (دوشنبه 1 مهرماه) به آذربایجان سفر می‌کنند، افزود: ‌این هیأت بعد از بازدید از سفارتخانه ایران در آذربایجان، روز (چهارشنبه 3 مهرماه) به گرجستان سفر کرده و در روز (جمعه 5 مهر ماه) نیز به تهران باز می‌گردند.

وی با تأکید بر اینکه توسعه روابط پارلمانی میان جمهوری اسلامی ایران و گرجستان و آذربایجان در دستور کار هیأت پارلمانی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی‌ مجلس قرار دارد، تصریح کرد: این هیأت ضمن دیدار با مسئولان و مقامات این کشورها، از سفارتخانه‌های ایران در گرجستان و آذربایجان بازدید می‌کند.

رئیس هیأت ویژه پارلمانی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی‌ مجلس، ادامه داد: در این سفر همچنین پیام دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس به رؤسای دو مجالس این دو کشور داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: تابناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا