آذربایجاناخبار

سرپرست حزب اسلام آذربایجان:رژیم دیکتاتوری بحرین جنایات خود را زیر سایه حکومت سعودی پیش می برد

مدتی طولانی است که حکومت دیکتاتوری بحرین فشار بر دوستداران اهل بیت (ع) در این کشور را آغاز نموده است آنها ابتداء محقق اسلامی تشیع شیخ عیسی قاسم را حبس نمودند که براساس آن قرار است 15 سپتامبر دادگاه رسیدگی به اتهامات وی برگزار گردد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از Maide.Az ، الهام علیف سرپرست حزب اسلام با مصاحبه با خبرگزاری فاکت خبر در زمینه فشار آل سعود بر شیعیان بحرین و زیر شکنجه قرار دادن مردم گفت: حکومت دیکتاتوری بحرین جنایتی را که امروز عربستان سعودی بر علیه مردم یمن مرتکب می شود را بر سر مردم خود می آورد. مدت متمادی است که حاکمیت بحرین هیچ ترتیب اثری به اعتراضات مردم خود ندارد. هدف اصلی آنان از سرکوب مردم جلوگیری از رشد تشیع گری در این کشور است زیرا آنان تشیع را برای خود یک تهدید بشمار می آوردند و تنها راه مقابله با آن را سرکوب مردم می دانند.
الهام علیف هدف از دستگیری رهبران دینی از جمله شیخ عیسی قاسم را در این کشور را مقابله با عقیده و روشنکری آنان خواند و گفت: عالمان دینی مانند شیخ عیسی قاسم در بحرین به دنبال آشکار نمودن حقیقت بوده اند و حاکمیت فعالیت آنان را تهدید جدی برای بقای خود بر می شمارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا