آذربایجاناخبارارمنستانایرانعمومیقره باغقره باغ

سخنگوی نیروهای مسلح: پای تکفیری‌ها و صهیونیست ها نباید به هیچ عنوان به منطقه باز شود

سردار شکارچی: پای تکفیری‌ها و صهیونیست ها نباید به هیچ عنوان به منطقه باز شود، حضور تروریست‌های تکفیری برای ایران غیر قابل تحمل است و قطعاً جمهوری اسلامی این حضور را به هیچ عنوان تحمل نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، سردار شکارچی سخنگوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مناقشه قره باغ گفت: از آنجا که ایران با جمهوری آذربایجان و ارمنستان مرز مشترک دارد و برای ایران، امنیت خطوط مرزی و شهروندان مرزنشین در اولویت قرار دارد، دو کشور به شدت مراقب باشند که کوچکترین تعرضی به جمهوری اسلامی ایران، واکنش قاطع در بر خواهد داشت.

سردار شکارچی افزود: ما آمادگی بسیار خوبی برای مقابله با هر نوع تهدیدی در مرزهایمان با حضور نیروهای مرزبانی و واحدهایی از نیروی زمینی سپاه و ارتش ایران داریم.

سخنگوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: خواسته ما از طرفین مناقشه قره‌باغ این است که پای تکفیری‌ها نباید به هیچ عنوان در این منطقه باز شود، حضور تروریست‌های تکفیری برای ایران غیر قابل تحمل است و قطعاً جمهوری اسلامی این حضور را به هیچ عنوان تحمل نمی‌کند.

وی افزود: حضور پایگاه‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی نکته مهم دیگری است، ما به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم پایگاه‌های این رژیم در نزدیکی مرزهای ما و در منطقه مورد مناقشه و درگیری ایجاد شود، این دو نکته برای ما خیلی اساسی است و دو کشور درگیر، به این موضوع توجه جدی داشته باشند. اگر غیر از این اتفاق بیفتد عواقب آن به عهده کشوری است که رد پا و حضور تکفیری‌ها و مزدوران صهیونیستی را باز می‌کند، و ایران با این دو پدیده شوم برخورد قاطع می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا