آذربایجاناخبار

زرتشت علیزاده: حملات تروریستی داعش در اروپا نشانگر ضعف این گروه است

گروه تروریستی داعش با اقدامات تروریستی خود در اروپا نشان داد که در خاورمیانه به بن بست رسیده است.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل ازDeyerler.org ، به گفته زرتشت علیزاده  داعش در حال حاضر در خاورمیانه تحت فشار قرار گرفته و هم اکنون مراکز اصلی این گروه تروریستی در سوریه و عراق در حال نابودی است، اما با این روند مشاهده می گردد این گروه تروریستی بر جنایت های خود در اروپا ادامه می دهد.

این روزها دولت فرانسه از احتمال حملات تروریست در این کشور سخن به میان می آورد، به نظر برخی از کارشناسان گروه تروریستی داعش برای سرپوش گذاشتن شکست در خاورمیانه بدنبال اقداماتی تروریست در اروپا است.با این نگاه عملیات های تروریستی از سوی اعضای این گروه در جای جای اروپا بسیار محتمل به نظر می رسد.

 زرتشت علیزاده تحلیگر سیاسی آذری در ادامه می گوید: داعش یک گروه ستیز جوی محکوم به نابودی است. این گروه بدون هیچ گونه برنامه منطقی با وعده دادن زندگی خوب برای افراد با یک عده احکام من در آوردی بدنبال تشکیل دولت اسلامی است.در حالیکه تمامی اظهارات آنان را بشریت محکوم و رد می نماید.وجود و فعالیت آنان تا به امروز بدلیل کمک مالی بعضی از کشورها بوده است. با این نگاه این گروه توانست به فعالیت ها تروریستی خود ادامه دهد،اگر هم اکنون حمایت های مالی که به آنان صورت می گیرد قطع گردد می توان گفت عمر آنها به پایان رسیده است.حضور گروه تروریستی داعش در اروپا بسیار کوتاه و موقتی خواهد بود به طور کلی در اروپا تعداد کمی اسلام گرا افراطی وجود دارد و بسیاری از مسلمانان در اروپا با فرهنگ های غربی مناسبات خوبی را دارند.مسلمانان ساکن اروپا در حال فراگیری علم هستند و در حال ایجاد زندگی و رفاه برای خود هستند.

به گفته زرتشت علیزاده طرح داعش این بود که، در خاورمیانه و اروپا به مبارزه با غرب بپردازد که در نتیجه آن غرب مجبور به عقی نشینی شود. اما واقیعت نشانگر یک چیز است  و آنکه داعش در خاورمیانه مغلوب گردیده و با حملات تروریستی که در اروپا صورت می دهد یک قدم دیگر  پیش به سوی نابودی قدم برداشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا