آذربایجاناخبار

زرتشت علیزاده: تمامی امکانات کشور، از جمله ۹۹ درصد رسانه ها برای پیروزی الهام علی اف در انتخابات ۱۱ آوریل فعالیت می کنند

پایگاه اینترنتی « میدان تی وی » در تحلیلی به قلم زرتشت علی زاده، کارشناس سیاسی مشهور جمهوری آذربایجان، الهام علی اف رییس جمهوری کنونی را تنها نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری این کشور توصیف کرد و نوشت تمامی امکانات کشور، از جمله ۹۹ درصد رسانه ها برای پیروزی الهام علی اف در انتخابات ۱۱ آوریل اختصاص یافته اند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به  نقل از میدان تی وی، زرتشت علی زاده در تحلیلی تحت عنوان « نامزدها چه کسی را نمایندگی می کنند؟» نوشت : « الهام علی اف ، خانواده ، نزدیکانش و طایفه ای را که تمامی بخش های اقتصاد کشور را به انحصار خود درآورده اند، نمایندگی می کند. تمامی امکانات جمهوری آذربایجان در اختیار اوست. پول در اختیار اوست و با نگاهی به امکانات مالی سایر نامزدها ، مشاهده می شود که آنها در مقایسه با نامزد اصلی ، گدایی بیش نیستند.»
میدان تی وی در ادامه نوشت : « از نظر منابع اداری نیز تردیدی نیست که در آستانه انتخابات و در دوره انتخابات و پس از آن نیز ماشین دولت بطور کامل به نفع نامزد اصلی فعالیت کرده ، فعالیت می کند و خواهد کرد. ابزار تامین پیروزی او در انتخابات ، حزب حاکم «یاپ» ( حزب ینی آذربایجان ) نیست، بلکه دولت ابزار تامین پیروزی او در انتخابات است. پلیس ، سرویس های امنیتی ، قضات ، دادستان ها ، کمیسیون های انتخابات و در رأس آنها کمیسیون مرکزی انتخابات ، فرمانداران تمامی بخش های کشور که مردم را در شرایط اطاعت کامل نگه داشته اند ، هیات دولت و هزاران نیروی امنیتی در این گروه جای می گیرند. هیچ تردیدی نیست که تمامی منابع اداری در اختیار الهام علی اف است. »
این تحلیل گر افزوده است : « ۹۹ درصد رسانه های کشور برای الهام علی اف کار می کنند و تمامی مطبوعات و رسانه های الکترونیکی به جز چند سایت مسدود شده، برای انتخاب الهام علی اف تلاش می کنند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا