آذربایجاناخبارعمومی

زخمی شدن2 راهنمای آذربایجانی هنگام شکار اعراب

چندی پیش دولت آذربایجان از تصویب قانون منع شکار توسط اتباع خارجی در خاک جمهوری آذربایجان خبر داده و اعمال جریمه نقدی برای متخلفین را اعلام کرده بود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از رسانه های جمهوری آذربایجان؛ دو شهروند این کشور با تعداد بی شماری زخم از نواحی مختلف بدن به بیمارستان منتقل شده اند.

گفتنی است این دو شهروند راهنمای اعراب توریست ساکن در منطقه شکی که به منظور شکار به آنجا سفر کرده‌اند، بوده‌اند؛ بنا به ادعای آنها پس از شکار و در هنگام بازگشت به هتل با افتادن تفنگ پر شکاری به زمین گلوله های ساچمه ای شلیک شده از تفنگ موجب زخمی شدن این دو راهنما گشته است.

این خبر جنجالی در حالی مخابره می شود که چندی پیش دولت آذربایجان از تصویب قانون منع شکار توسط اتباع خارجی در خاک جمهوری آذربایجان خبر داده و اعمال جریمه نقدی برای متخلفین را اعلام کرده بود.

حال انتشار این خبر و زخمی شدن دو شهروند آذربایجانی، خبر کذب اعمال نظارت بر شکار غیر قانونی را اثبات می نماید؛ مشخص نیست که دولت جمهوری آذربایجان درقبال کدام امتیاز، منابع طبیعی و حیات وحش این کشور را در اختیار توریست های عرب برای انجام شکار غیر قانونی قرار داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا