اخبارترکیه

خطوط هوايي ترکيه پروازهای خود را به تل آويو از سر گرفت

شرکت خطوط هوایی ترکیه پروازهای خود را به تل آویو از دیروز از سر گرفت.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،  شرکت خطوط هوایی ترکیه پروازهای خود را به فرودگاه بن گوریون تل آویو از 22 ژوئیه در پی اصابت یک موشک به نزدیکی فرودگاه بن گوریون متوقف کرده بود.

شماری از شهروندان ترکیه دیشب با پروازهای هواپیمایی ترکیه از تل آویو به استانبول بازگشتند.

مولود آجار شهروند ترکیه که دیشب از تل آویو به ترکیه بازگشت، گفت : اوضاع در اسرائیل بسیار دشوار است. شمار موشک هایی که هر روز به اسرائیل پرتاب می شود به دویست موشک می رسد ، شما ناگزیر هستید همواره در اطراف پناهگاه ها باشید و فرزندان خود را از خانه خارج نکنید.

وی گفت : امروز دو فروند هواپیمای ترکیه به فرودگاه تل آویو آمدند. همه شهروندان ترکیه که من می شناختم از تل آویو با این هواپیماها به ترکیه بازگشتند.

انس ابراهیم اکشی یک شهروند دیگر ترکیه نیز به خبرنگاران گفت: ما بلافاصله پس از اطلاع از اعزام هواپیماهای ترکیه بلیت خود را تهیه کردیم و به ترکیه بازگشتیم.

وی گفت: مردم فلسطین با ظلم بزرگی مواجهند. آنان در قدس با فشارهای بسیار زیادی مواجه شده اند. به رغم آن که فلسطینی ها به این اوضاع عادت کرده اند اما بسیاری از آنان حاضر به پذیرش چنین اوضاعی نیستند. نظامیان اسرائیلی آنان را بسیار آزار می دهند. آنان هنگام ورود به مسجد الاقصی با مشکلات زیادی مواجه می شوند. شب قدر به فلسطینی ها اجازه ورود به مسجد الاقصی داده نشد و فقط 400 الی 500 نفر حوالی ظهر موفق به ورود به مسجد الاقصی شده بودند.

انتهای پیام/د

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا