آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

اتهام تازه سازمان رادیو و تلویزیون دولتی باکو علیه رسانه های ایران

سازمان رادیو و تلویزیون دولتی جمهوری آذربایجان، جمهوری اسلامی ایران و رسانه های ایران را به تبلیغات منفی و دروغین درباره این کشور متهم کرد

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، آذ.تی.وی.، سازمان رادیو و تلویزیون دولتی جمهوری آذربایجان در توجیه تولید همخوانی ضداسلامی تحت عنوان «مویه های مشفق» (به بهانه یادبود قربانی شدن میکاییل مشفق، شاعر آذربایجانی در دوره شوروی)، جمهوری اسلامی ایران و رسانه های کشورمان را به تبلیغات منفی و دروغین درباره جمهوری آذربایجان متهم کرد!

آذ.تی.وی. بدون توضیح منطقی و عقلانی درباره محتوای این همخوانی ضداسلامی، صرفا تاکید کرده است که این اثر به یاد میکاییل مشفق و سیاست سرکوب روشنفکران جمهوری آذربایجان توسط شوروی تحت پوشش دین تولید شده است!

این درحالیست که میکاییل مشفق و برخی دیگر از به اصطلاح روشنفکران متجدد جمهوری آذربایجان که به دلایل سیاسی و خصلت سرکوبگر رژیم کمونیستی قربانی شدند، خودشان نیز آتئیست بودند و اعدام شدنشان ربطی به اسلام نداشت. اما حاکمیت باکو، اساسا تاکنون هیچ اثری اعم از هنری و غیرهنری در خصوص روحانیون و مراجع شیعه که توسط رژیم الحادی کمونیستی اعدام یا به سیبری تبعید و سر به نیست شدند، تولید نکرده است.

آذ.تی.وی. همچنین از اینکه اقشار مختلف مردم جمهوری آذربایجان از تولید اثر همخوانی «مویه های مشفق» که بر ضرورت بریده شدن صدای اذان و نابودی مساجد و به اصطلاح بی نیازی جمهوری آذربایجان به موعظه روحانیون و…. در پوشش بیان این جزمیات از زبان آتئیست ها و کمونیست ها تاکید دارد، انتقاد می کنند، ابراز تاسف کرده و از مردم جمهوری آذربایجان خواسته است، به اصطلاح فریب تبلیغات ایران را نخورند!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا