آذربایجاناخبار

روزنامه نگار باکويي از حضور عناصر وابسته به صهيونيسم در تظاهرات باکو ابراز شگفتني کرد /تصاویر

یک خبرنگار مشهور در جمهوری آذربایجان از ایفای نقش فعالان سیاسی نزدیک به رژیم صهیونیستی در اعتراض علیه اتحادیه اروپا و سازمان امنیت و همکاری اروپا در باکو خبر داد.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، ناطق عدیلوف ، عکسهای الکساندر شاپیرو سلیمان، مالک کلینیک اسراییل-آذربایجان در باکو و اسماعیل آقایوف ، مدیر «مرکز بین المللی دیاسپورا» در تظاهرات علیه سازمان امنیت و همکاری اروپا و اتحادیه اروپا را در فیسبوک به اشتراک گذاشت و نوشت :« این فرد، الکساندر شاپیرو سلیمان که در تظاهرات علیه اروپا اینگونه مشاهده می شود، در اتاق کار خود در باکو تصاویر مشترکش با سران اسراییل را نصب کرده است.»
این روزنامه نگار افزوده است : «معمولا ما شنیده ایم که بنیادگرایان اسلامی ، سازمانهای اروپایی را متعلق به سازمانهای فراماسونری – صهیونیستی معرفی می کنند و بر آنها لعنت می فرستند. اما، ببینید در سرزمین آتش(جمهوری آذربایجان) چه خارق العاده هایی روی می دهد!»
گفتنی است روز شنبه ، تجمعی اعتراضی علیه سازمان امنیت و همکاری اروپا و اتحادیه اروپا در باکو برگزار شد که شرکت کنندگان در این تجمع پرچمهای روسیه و ترکیه و گرجستان و رژیم صهیونیستی را در دست گرفته بودند.
این تظاهرات در پی صدور قطعنامه پارلمان اروپایی علیه زندانی شدن شماری از روزنامه نگاران و فعالان سیاسی غربگرا در باکو و نیز اعلام انصراف سازمان امنیت و همکاری اروپا از نظارت بر انتخابات جمهوری آذربایجان به علت ایجاد محدودیتهای فراوان از طرف باکو، برگزار شد.
حمل پرچم رژیم صهیونیستی و حضور چهره های وابسته به این رژیم در تظاهرات علیه سازمانهای اروپایی تعجب ناظران سیاسی را در جمهوری آذربایجان درپی داشته است.
رژیم صهیونیستی طی سالهای گذشته روابط بسیار نزدیکی با دولت جمهوری آذربایجان برقرار کرده و به مشتری اصلی نفت خام این کشور و یکی از تامین کننده های تسلیحات ارتش جمهوری آذربایجان تبدیل شده است.
عناصر وابسته به رژیم صهیونیستی در باکو با سوء استفاده از هر فرصتی، این رژیم را به عنوان متحد استراتژیک باکو معرفی می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا