آذربایجاناخبارعمومیویژه

رهبر«جمعیت دینی جمعه» جمهوری آذربایجان:شهید حججی با نگاه های باوقارش به دوربین در تصاویری که تکفیری ها گرفتند، دوستان را شاد کرد و بر قلب دشمنان، داغ زد

حجت الاسلام ایلقار ابراهیم اوغلو، رهبر «جمعیت دینی جمعه»جمهوری آذربایجان با انتشار مطلبی تحت عنوان «قدرت شهید حججی» در سایت «دیرلر» ( ارزش ها) نوشت:« شهید حججی با نگاه های باوقارش به دوربین در تصاویری که تکفیری ها گرفتند، دوستان را شاد کرد و بر قلب دشمنان، داغ زد.»
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز،حاج ایلقار ابراهیم اوغلو در سایت «دیرلر» نوشت:« شهید محسن حججی، شخصی است که طی روزهای اخیر در جهان اسلام ، موضوع بیشترین گفتگوهاست. برای کسانی که مطلع نیستند، گزارشی کوتاه بدهیم: او برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) رفت. قبل از رفتن، با خانواده و خویشاوندانش ، به معنای واقعی کلمه وداع کرد. رشادت های بزرگی از خود نشان داد و اسیر شد. در اسارت جانیان وهابی داعش، متانتی عالی از خود به نمایش گذاشت. با نگاه های باوقارش به دوربین در تصاویری که تکفیری ها گرفته اند، دوستان را شاد می کند و به قلب دشمنان داغ می زند. اگر از زبان مجتهدها بگوییم، حججی به حجت خدا تبدیل شد. رمز موفقیت زندگی شهید حججی خیلی ساده است. او در زندگی از هر چیزی که انسان را وابسته می کند، وارسته است. درست همانند شهید چمران. این جملات او که « پذیرش شهادت مرا آزاده کرده است. من آزادی خود را با هیچ چیز و حتی با زندگی ام عوض نمی کنم»، افق های نورانی وسیعی را می گشاید.»
رهبر« جمعیت دینی جمعه» در پایان تاکید کرده است:« برای آحادمان، آزادگی از وابستگی ها در زندگی را از خداوند متعال مسألت می کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا