اخبارارمنستان

موج درگیری بین معترضان و نیروهای امنیتی تا پاسی از شب در خیابان‌های ایروان + تصاویر

شب گذشته معترضان با حضور در خیابان های ایروان وضعیت را بحرانی تر کرده و طیفی آشوبگر در شهر پرجمعیت گیومری نیز به منظور حمایت از گروه مسلح و پیوستن به آنها دست به راهپیمایی و تظاهرات زدند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، در پی درگیری هایی که روز گذشته بین گروه مسلح و نیروهای پلیس رخ داده بود، دو تن از افراد مسلح زخمی شده فوریت های اورژانسی و پزشک درخواست کرده بودند که در ادامه کمک رسانی به این گروه مسلح 4 پزشک توسط افراد مسلح به گروگان گرفته شدند.
خبرگزاری های ارمنستان امروز طی خبری از حاکم بودن جو متشنج در شهرها و ادامه داشتن درگیری ها و آشوب در خیابان های ایروان را اعلام کردند؛ بنا به گزارشات بدست آمده، شب گذشته معترضان با حضور در خیابان ها وضعیت را بحرانی تر کرده اند.
همچنین طیفی آشوبگر در شهر پرجمعیت گیومری نیز به منظور حمایت از گروه مسلح و پیوستن به آنها دست به راهپیمایی و تظاهرات زده اند که منجر به درگیری هایی بین نیروهای امنیتی و تظاهر کنندگان شده است.
قابل ذکر است، نیروهای امنیتی چند نفر را دستگیر و بازداشت کرده اند. آیوازیان نماینده بخش پلیس ایروان با حضور در بین افراد، آشوبگران را به آرامش و ترک خیابان ها دعوت کرده است.
طبق اخبار دیگر مسئولان امنیتی نیز تظاهرکنندگان را به ترک خیابان‌ها دعوت کرده اند اما آشوبگران با امتناء از دعوت آنها همچنان به درگیری ها و حضور در خیابان ها ادامه داده اند.
خاطر نشان می کنیم؛ درگیری ها و گروگان گیری در ایروان روز 17 جولای از ساختمان هنگ حفاظتی پلیس در ایروان آغاز شده است و بعد از گذشت 11 روز هنوز تنش و آشوب و گروگان گیری در ارمنستان ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا