آذربایجاناخباراردبیلایرانروسیه

استاندار اردبیل و هیأت همراه پس از سفر 7روزه به روسیه و جمهوری آذربایجان وارد اردبیل شدند

بعد از گذشت یک هفته، استاندار اردبیل به همراه مدیران و هیأت تجاری و اقتصادی که به روسیه، داغستان و آذربایجان سفر کرده بودند به اردبیل بازگشتند.
به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز ، با پایان یافتن این سفر که ظهر امروز با ورود استاندار اردبیل، مدیران و هیأت عالی رتبه اقتصادی و تجاری انجام شد رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان اردبیل با مثبت ارزیابی کردن این سفر نتایج آن را در توسعه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و صادرات استان بسیار موثر و مفید اعلام کرد.

حسین پیرموذن افزود: در این سفر یک هفته مسؤولان استانی به همراه هیأت‌های تجاری و اقتصادی تلاش کردند تا در روسیه و همچنین داغستان و آذربایجان رایزنی‌های فشرده‌ای را با مسؤولان اقتصادی داشته باشند تا زمینه تقویت برای اربتاطات کشورمان به ویژه استان اردبیل با روسیه به عنوان بازار بزرگ صادراتی برای استان اردبیل و همچنین آذربایجان به خوبی فراهم آید.

وی با اشاره به افتتاح مرکز تجاری اردبیل در باکو بیان کرد: یکی از اقدامات خوبی که با تلاش و پیگیری‌های اتاق بازرگانی انجام دادیم راه‌اندازی این دفتر تجاری بود که به شکل مناسب در این سفر اتفاق افتاد که امیدواریم با فعال شدن این دفتر بستر و زمینه خوبی برای تقویت تجاری ایران با آذربایجان نیز فراهم آید.

مجید خدابخش استاندار اردبیل که به همراه تعدادی از مدیران کل و فعالان اتاق بازرگانی اردبیل و تجار و بازرگانان از پنج‌شنبه هفته گذشته سفر یک هفته‌ای را به روسیه، داغستان و آذربایجان برگزار کردند که در این سفر با مقامات عالی‌رتبه این سه کشور رایزنی‌های فشرده‌ای انجام شد تا خلاها، مشکلات و نارسایی‌ها برطرف و زمینه تقویت ارتباطات تجاری منطقه‌ای بین اردبیل با این کشورها فراهم آید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا