آذربایجاناخبارعمومی

رئیس دفتر رئیس جمهوری آذربایجان:رشوه خواری در سازمان امور مهاجرت آذربایجان پایان می یابد

 رئیس دفتر رئیس جمهوری آذربایجان با انتقاد ازعملکرد نهاد دولتی امور مهاجرت این کشور، گفت : به فساد و رشوه خواری دراین نهاد دولتی که پیشانی کشور است، باید پایان داده شود.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از پایگاه خبری حقین .آذ، «رامیز مهدی اف» درمراسم معارفه «وصال حسین اف» رئیس جدید نهاد دولتی امور مهاجرت ، اظهار داشت : نهاد دولتی امور مهاجرت – موسوم به مقراصیا- دروازه کشور است و با فعالیت خود باید به ارتقای جایگاه کشورمان درجهان کمک کند.
الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان پس از پیروزی در انتخابات ۲۲ فروردین ماه و در جریان تعیین کابینه جدید ، حسین اف را به ریاست نهاد دولتی امور مهاجرت منصوب کرد.
مهدی اف، همچنین در این مراسم ، افزود: رئیس جمهوری آذربایجان از فعالیت این نهاد دولتی ناراضی بود و نارسایی های موجود باید هر چه سریع تر رفع شود.
وی به نقل از الهام علی اف ، تصریح کرد که فعالیت این نهاد دولتی باید شفاف و به دور از فساد باشد و چنانچه در آینده چنین نارسایی ها پیش آید ، با اشخاص متخلف برخورد قانونی خواهد شد
رئیس جدید نهاد دولتی امور مهاجرت نیز، در این مراسم اعلام کرد که برای برآورد کردن اعتمادی که رئیس جمهوری به وی داشته است ، تلاش خواهد کرد.
حسین اف ،با اشاره به اینکه فعالیت نهاد دولتی مهاجرت بیشتر به اتباع خارجی و پناهندگان مربوط است ، گفت : برای کسب رضایت آنها و تامین شفافیت لازم تلاش خواهیم کرد.
بر اساس فرمان جدید الهام علی اف وصال حسین اف جایگزین فریدون نبی اف در نهاد دولتی امور مهاجرت این کشور شد.
افرادی که به جمهوری آذربایجان سفر می کنند و قصد دارند بیش از ۱۰ روز در این کشور اقامت کنند ، باید برای ثبت مشخصات و محل اقامت به ادارات امور مهاجرت این کشور مراجعه کنند ، بورکراسی دست و پا گیر واخذ جریمه های سنگین از اتباع خارجی به بهانه های مختلف از موارد نارضایتی از اداره امور مهاجرت جمهوری آذربایجان – موسوم به مقراصیا – است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا