آذربایجانتحليل ها

مبارزه با فساد یا ترویج آن، دوگانگی در حکومت جمهوری آذربایجان

در جمهوری آذربایجان دو مرکز فساد و فحشا شناسایی  شد.

به  گزارش واحد خبر مرکز فرهنگی قفقاز، به نقل از سایت فاکت خبر،(12 ژوئن 2013) معاون مطبوعاتی وزیر کشور جمهوری آذربایجان خبر از شناسایی دو هتل که به مرکز فساد و فحشا تبدیل شده اند، خبر داده است.

یکی از این مراکز در رایون ماسالی و در روستای غریبلَر کندی که هتل توریستی را به مرکز فساد تبدیل کرده بود، شناسایی و مدیر آن به نام بهروز ابی یف را دستگیر کرده‌اند.

در عملیات دیگری که در 12 کیلومتری روستای عیسی شیخلر  صورت گرفته، مدیر رستوران که آنجا را  به مرکز فساد تبدیل کرده بود بنام میرامین جهانگیراف دستگیر شده است.

لازم به ذکر است که این دستگیری‌ها در حالی صورت می‌گیرد که حکومت جمهوری آذربایجان  با انجام اقداماتی هم چون برگزاری موسیقی مستهجن یوروویژن که در 26 ماه مي 2012 ميلادي، مصادف با 6 خرداد سال 1391 برگزار شد؛ گفتنی است رژه‌ی هم‌جنس‌گرایان بخشی از مسابقه‌ی یوروویژن است. هدف از برگزاری این رژه تبلیغ ازدواج همجنس بازان در آذربایجان بود که با مخالفت گسترده مردم آذربایجان و مردم مسلمان جهان روبرو شد که در نهایت بر روی عرشه یک کشتی این رژه صورت گرفت   ، انتخاب دختر شایسته   که مرحله نخست برگزاری این مسابقه غربی و ضد اسلامی 25 جولای، همزمان با ماه مبارک رمضان در آذربایجان برگزار شد و مرحله نهایی این دوره از مسابقات (با حضور تمامی شرکت‌کنندگان از کشورهای مختلف) 12 الی 22 سپتامبر22 (شهریور تا 1 مهر) در پارک آبی نوخان آکوا (novxanı aqua)برگزار و فینال آن در 22 سپتامبر در کاخ حیدر علی‌اف برگزار شد . برنامه‌ی مسابقات بدین صورت است که در روز اول تمامی حاضرین با لباس‌های محلی خود در جایگاه مخصوص قرار می‌گیرد و در روزهای بعد، مسابقه در بخش لباس شب، لباس عروس، لباس تشریفات و لباس ورزشی و شنا انجام خواهد گرفت. ، و یا افتتاح مجتمع به اصطلاح ساحلی- تفریحی نسیم دریا (Sea Breeze) به منظور برگزاری انواع برنامه‌های فساد در جوار یکی از مهم‌ترین کانون‌های مذهبی این کشور در شهر نارداران و حوالی بارگاه قدسی حضرت بی‌بی رحیمه سلام‌الله علیها خواهر امام رضا علیه‌السلام با سرمایه‌گذاری امین آقا لر اف داماد رئیس‌جمهوری این کشور راه‌اندازی شده است  خود بزرگترین عامل ترویج فساد و بی‌بندوباری در بین مردم مسلمان جمهوری آذربایجان می‌باشد.

حاکمانی که انتشار نوای ملکوتی اذان را ممنوع، مساجد را ویران و عزاداری حضرت اباعبدالله علیه‌السلام را محدود می‌كنند، حجاب را در مدارس از سر دختران مسلمان می‌ربایند، فعالان مسلمان را به بهانه‌های واهی با حبس‌های درازمدت مواجه می‌کنند و آزار می‌دهند، چاپ و توزیع کتاب‌های ادعیه و رساله‌های دینی را ممنوع می‌كنند و عملاً به دنبال زدن ریشه‌ی اسلام در پاره‌ی جدایی‌ناپذیر جهان اسلام یعنی جمهوری آذربایجان هستند.

آیا می‌توان این دستگیری‌ها را در ظاهر باور داشت ؟ دولت الهام علی اف به صورت رسمی از همجنس بازی ، فحشا و بی بند و باری دختران و پسران جوان حمایت می‌کند . حتی در برخی از اطلاعیه‌های رسمی نهادهای وابسته به دولت الهام علی اف ، از دختران تن فروش و تمامی کسانی که با مشکلات اخلاقی دست به گریبان هستند، حمایت‌های مالی و اقتصادی به عمل می‌آورد .

مروری اجمالی بر این واقعیت‌های جاری در جمهوری آذربایجان نشان می‌دهد که ، مسبب وضعیت جاری صرفاًحاکمیت و برنامه‌های نادرست دولت الهام علی اف برای اداره امور جامعه مسلمان جمهوری آذربایجان است .

این در حالی است که ، برخی محافل واقع‌گرا در سطح منطقه پیش از این ، در این ارتباط هشدارهای لازم را به دولت و مردم مسلمان جمهوری آذربایجان داده بودند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا