آذربایجاناخبارایران

دیدار سفیر ایران در باکو با وزیر کشور جمهوری آذربایجان

جواد جهانگیر زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو با رامیل اوسوب اف وزیر کشور جمهوری آذربایجان دیدار کرد.

در این دیدار وزیر کشور جمهوری آذربایجان با اشاره به توسعه مناسبات دو کشور در بخش های مختلف گفت: ایران و جمهوری آذربایجان دو کشور دوست و برادر و دارای مشترکات عمیق دینی، تاریخی و فرهنگی هستند و تحکیم روابط این دو کشور از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی افزود: مبارزه با تروریسم و افراطی گری و همچنین مبارزه با جرائم سازمان یافته به ویژه قاچاق مواد مخدر از محورهای مورد تاکید دو وزیر کشور برای تقویت همکاری های دو جانبه است.
در این دیدار سفیر ایران در جمهوری آذربایجان با اشاره به سفر چند ماه قبل وزیر کشورمان به جمهوری آذربایجان علاقه مندی جمهوری اسلامی ایران به توسعه همکاری ها و مراودات در زمینه های تخصصی دو وزارت کشور را اعلام کرد.

اوسوب افزود: مبارزه با تروریسم و افراطی گری و جرایم سازمان یافته بویژه قاچاق مواد مخدر از محور های مورد تاکید دو وزیر کشور برای تقویت همکاری های فیمابین می باشد .
جواد جهانگیرزاده نیز با اشاره به سفر قریب الوقوع وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران به با کو، این سفر را فرصت خوبی برای رایزنی ها در زمینه چشم انداز همکاری دو کشور دانست که مورد استقبال وزیر کشور جمهوری آذربایجان قرار گرفت .
در این دیدار همچنین برنامه های آتی دو کشور بویژه سفر ماه آینده رئیس جمهوری آذربایجان به جمهوری اسلامی ایران مورد توجه قرار گرفت .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا