آذربایجاناخبار

تبریک حاج محسن صمداف به اهالی آذربایجان به مناسبت عید نوروز

محسن صمداف به اهالی آذربایجان به مناسبت عید نوروز  تبریک گفتند.

به گزارش مرکز فرهنگی قفقاز به نقل از فاکت خبر، دیروز اعضای خانواده در زندان قوبستان با رئیس حزب اسلام آذربایجان، حاج محسن صمدف دیدار کرده اند. خانواده وی در گفت و گو با فاکت خبر از در معرض خطر بودن سلامتی حاج محسن سخن گفته و اظهار داشته اند: ” او به معالجه جدی نیازمند است و طبیعی است که این امر در شرایط زندان ممکن نیست. به خاطر ضعف بیش از حد، سیستم دفاعی بدن وی بسیار ضعیف شده است. بسیار ضعیف شده و در قلب و کلیه وی درد بسیاری وجود دارد. یکی دیگر از عمده مشکلات وی بی خبری از محیط اطراف است. از اخبار بی اطلاع است و به همین دلیل از وقایع دنیا بی خبر مانده است. برای اشخاصی مانند محسن صمداف اگرچه ارزش های دینی در همه جا حرف اول را می زند، اما در بعضی موارد محدودیت هایی اعمال می شود که ما نیز مانند دیگران، آزرده خاطر می شویم. “

به هنگام دیدار با دکتر صمداف وی به مناسبت عید ملی و معنوی، فرهنگ با ارزش تاریخی و سنت دیرینه نوروز، پیامی را به ما داد و خواهش کرد آن را به ملت آذربایجان برسانیم. متن پیام بدین شرح است:

” به ملت عزیز و مهماندوست آذربایجان، عید نوروز را که برخاسته از سنت های زیبای ملی و بسته به ارزش های دینی آنهاست از صمیم قلب تبریک میگویم. به ملت عزیز  خود توصیه میکنم در دفاع از تاریخ با شرف و عزتمند خود ثابت قدم بوده و بر ارزش های ملی و معنوی و اسلامی خود همیشه وفادار باشند. آرزو می کنم آن را در صدر همه خواسته های خود قرار دهند و همیشه در برابر دشمنان با روحیه مجاهدت و شهادت طلبی در صحنه حاضر باشند.

همچنین آرزومندم ملت عزیز در برابر سختی های موجود که قطره ای از بلایای آینده است، همیشه برای ایستادن در مقابل تهدیدات وحدت کلمه را حفظ نمایند.

عیدتان مبارک، خانه هایتان پر روزی و سفره هایتان سرشار از لقمه حلال و با برکت باد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا