آخرین اخبارآذربایجاناخبارایرانعمومی

دیدار رئیس دیوان عدالت اداری کشورمان با دادستان کل جمهوری آذربایجان

حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس دیوان عدالت اداری با کامران علی اف دادستان کل جمهوری آذربایجان دیدار و گفتگو  نمود. 

به گزارش پایگاه خبری حقایق قفقاز، حجت الاسلام مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در دیدار با کامران علی اف دادستان کل کشور جمهوری آذربایجان، با خیر مقدم و تشکر از حضور میهمانان ابراز امیدواری کرد که نشست‌های مقامات قضایی دو کشور با نگاه حقوقی و قانون مدارانه در توسعه ارتباطات و حل و فصل بسیاری از موضاعات تاثیر گذار و سرفصل تحول در ارتباطات بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان باشد.

وی افزود: مقامات قضایی ایران از انجام این گونه دیدارها استقبال می‌کنند و امیدواریم که این نشست‌ها که دارای آثار و برکات زیادی است، جنبه اجرایی نیز داشته باشد.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به استقلال مقامات قضایی جهان در اخذ تصمیمات، اظهار داشت: در ایران نیز قوه‌ قضاییه و زیر مجموعه آن و همکاران قضایی دیوان عدالت اداری کاملا مستقل و بر اساس موازین قانونی و بدون توجه به حواشی به داوری نشسته و به دعاوی مردم رسیدگی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری با بیان اینکه آنچه به نظم جهانی دامن می‌زند، ارتباط کشورهای مختلف با یکدیگر است، افزود: «ارتباط ما با کشورهای همسایه فراتر از مسائل سیاسی و به دلیل علقه خویشاوندی با مردم کشورهای هم مرز از جمله جمهوری آذربایجان است.

وی ادامه داد: از اینگونه ارتباطات و دیدارها استقبال می‌کنیم تا سر فصلی برای انجام گفت وگوها و اقدامات بهتر در آینده باشد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا